//
کدخبر: ۳۴۳۷۹۸ //

قطار شهری زخمی بر چهره زیبای کرمانشاه است

این مسئول پروژه قطار شهری کرمانشاه را یکی دیگر از پروژه‌های عمرانی نیمه‌کاره در استان عنوان کرد و گفت: این پروژه نمونه‌ای از پروژه‌های بدون مطالعه در کرمانشاه است که به زخمی تبدیل شده و چهره کرمانشاه را زشت کرده است.

قطار شهری زخمی بر چهره زیبای کرمانشاه است
به گزارش فرتاک نیوز،

تصمیمات توأم با تعجیل در پروژه قطار شهری صحیح نیست

 وی خاطر نشان کرد: در پروژه قطار شهری  نمی‌توانیم تصمیمات توأم با تعجیل بگیریم، انجام مطالعات ترافیکی، مالی، فنی وحقوقی در این پروژه باید مد نظر قرار گیرد و اینکه آیا می‌توان از این پروژه و پایه‌ها برای‌ کار دیگری استفاده کرد که در این زمینه نظر شورای‌اسلامی شهر، وزارت کشور و شورای عالی ترافیک موثر خواهد بود، همچنین نظر مردم در این رابطه نیز برای ما مهم و دارای اهمیت است.

۱۰۰ درصد ساخت‌وسازهای کرمانشاه دارای تخلف هستند

نوروزی در ادامه گفت: براساس آمار بدست آمده ۱۰۰ درصد ساخت‌وسازهای کرمانشاه دارای تخلف هستند که برای رفع این معضل باید قواعد شهرسازی تعیین شود.

افزایش جرائم کمیسیون ماده‌صد زمینه سازصعود قیمت مسکن نیست

 وی افزایش جرائم کمیسیون ماده‌ صد در بعضی مناطق شهر که مورد اعتراض عده‌ای قرار گرفته و این افزایش را زمینه سازصعود قیمت مسکن می‌دانند صحیح ندانست و گفت: در واقع با افزایش کمیسیون‌ ماده‌صد قواعد را تغییر داده‌ایم و به دنبال رونق ساخت‌و‌ساز و مواجهه با تخلفات هستیم و در این زمینه با ساخت و سازهای غیر مجاز مقابله خواهیم کرد.

از سال آینده یکی از فاکتورهای رصد عملکرد شهرداران ساخت و ساز غیر مجازخواهد بود

 

  شهردار کلانشهر کرمانشاه از تکمیل شدن ساختار اداره کل نظارت زیرساخت در شهرداری خبر داد و افزود: از سال آینده یکی از فاکتورهای رصد عملکرد شهرداران ساخت و ساز غیر مجاز خواهد بود و در عرصه و حریم با ساخت و ساز غیر مجاز مقابله خواهیم کرد .

 

 پارک سراب قنبر را برای پخت وسرو انواع غذای‌سنتی در نظر  خواهیم گرفت

 نوروزی انتخاب شهر کرمانشاه به عنوان شهر خلاق را امتیاز خوبی برای این شهر دانست و بیان کرد‌:‌ در نظر داریم پارک سراب قنبر را برای پخت وسرو انواع غذای سنتی در نظر بگیریم و اگر در این مسیر سد معبر انجام گرفته باشد آن را رفع می‌کنیم.

به دنبال یکسان‌سازی تابلوهای مغازه‌ها هستیم

 وی در ادامه تابلوهای نصب شده در شهر را یکی دیگر از موارد زشتی چهره شهر دانست و افزود: به دنبال یکسان‌سازی تابلوهای مغازه‌ها هستیم که در زیبا‌سازی شهر بسیار موثر و تاثیرگذارخواهند بود ولی به دنبال ابزار سلبی نیستیم و قصد داریم مردم بر اساس تشخیص این کار را انجام دهند که در صورت رضایت و مشارکت کسبه از عوارض کسب و کار کسبه کسر و برای خرید این تابلوها در نظر خواهیم گرفت.

ایجاد پیاده‌راه در قسمت بالایی خیابان مدرس موثر است

این مسئول ایجاد پیاده‌راه در بافت تاریخی شهر کرمانشاه را موثر دانست و گفت: قسمت بالایی خیابان مدرس قابلیت این طرح را دارد ولی باید مسیر ترافیک درست هدایت شود و با استفاده از  تراموا تردد را آسان کرد که در این زمینه مشارکت اصناف و مردم تاثیر‌گذار خواهد بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۳۷۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان