//
کدخبر: ۳۴۳۳۳۰ //

خوزستانی‌ها منتظر روزهای خاکی بیشتری باشند

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در صورتی که در روزهای آینده سامانه های بارشی وارد منطقه شوند و رطوبت کافی وجود نداشته باشد، باید انتظار وقوع گرد و خاک را داشته باشیم.

خوزستانی‌ها منتظر روزهای خاکی بیشتری باشند
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد سبزه‌زاری با اشاره به وقوع گرد و غبار در خوزستان در روزهای اخیر اظهار کرد: تقریبا در فصلی قرار داریم که انتظار داریم سامانه‌های بارشی به سمت خوزستان حرکت کنند و اگر در این شرایط رطوبت کافی وجود نداشته باشد، گرد و خاک رخ می‌دهد.

وی افزود: روز دوشنبه شاهد فعال شدن کانون‌های گرد و خاک در جنوب عراق بودیم که خوزستان تحت تاثیر آن قرار گرفت به گونه‌ای که حدود ساعت ۲۳ دید افقی در بندر ماهشهر به ۵ کیلومتر، در اهواز، آبادان و امیدیه به ۳ کیلومتر و در مسجد سلیمان به ۱۰۰۰ متر رسید.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: این شرایط تا صبح سه‌شنبه به ویژه در مناطق کوهستانی و ارتفاعات ادامه خواهد داشت اما غلظت به اندازه‌ای نیست که بحث تعطیلی پیش کشیده شود.

وی که دوشنبه شب در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، افزود: با توجه به این شرایط در صورتی که در روزهای آینده نیز سامانه‌های بارشی وارد منطقه شوند و رطوبت کافی وجود نداشته باشد، باید انتظار وقوع گرد و خاک را داشته باشیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۳۳۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان