//
کدخبر: ۳۴۱۵۷۳ //

تمام جاده‌های کرمانشاه "لغزنده" است

رییس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به لغزندگی تمامی محورهای استان، از رانندگان خواست از سفرهای غیرضروری اجتناب کرده و حتما رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی را داشته باشند.

تمام جاده‌های کرمانشاه "لغزنده" است
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ کیخسرو دستغیب در گفت و گویی، با اشاره به بارش باران از شب گذشته در تمام محورهای استان گفت: در حال حاضر با توجه به استمرار بارش ها سطح تمام جاده های استان لغزنده است.

وی افزو د: در محورهای شهرستان سنقر و کلیایی علاوه بر بارش باران، بارش برف را هم شاهد هستیم و نیاز است رانندگان احتیاط بیشتری داشته باشند.

دستغیب بر رعایت سرعت مطمئنه در این شرایط تاکید کرد و افزود: همچنین رعایت فاصله طولی در شرایط لغزندگی جاده بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: توصیه اول ما این است که رانندگان حتی المقدور در این شرایط و وضعیت جاده ها از انجام سفرهای غیرضروری اجتناب کنند.

ریییس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: همچنین توصیه می شود حتما پیش از سفر از سالم بودن خودرو و به ویژه سیستم گرمایشی آن اطمینان حاصل شود.

وی از استقرار 60 اکیپ محسوس و نامحسوس در سطح محورهای استان خبر داد و افزود:  در این شرایط با تخلفات حادثه ساز برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۱۵۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان