//
کدخبر: ۳۳۴۸۸۳ //
رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه:

لزوم تدوین و تشکیل شورای مدیریت و برنامه ریزی درحوزه صنعت و معدن

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه گفت: تدوین و تشکیل شورای مدیریت و برنامه ریزی در حوزه صنعت و معدن در استان نیاز است.

لزوم تدوین و تشکیل شورای مدیریت و برنامه ریزی درحوزه صنعت و معدن
به گزارش فرتاک نیوز،

کیوان کاشفی عضو هیات رئیسه و رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمانشاه در آیین تجلیل از صنعتگران و معدنکاران که به مناسبت روز ملی صنعت و معدن برگزار شد اظهار کرد : به جرأت می‌توان گفت که بعد از جنگ جهانی طی چند سال گذشته فشاری که به اقتصاد کشورمان وارد شده در هیچ جای دنیا دیده نشده است.

وی افزود‌: طی۳۰ سال گذشته پایداری در کشور شکل گرفته و امروز هیچگونه کم و کسری در کشور نداریم و بیش از ۹۰ درصد امکانات در اختیار مردم است که این امر مدیون تولید داخلی و کار صنعتگران، معدنکاران و تولیدکنندگان است.

رئیس اتاق استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به نقش تولید توسط صنایع کوچک و متوسط گفت: عمده نگرش دولت‌های پیشین به صنایع بالادستی و بزرگ بوده و با توجه به اینکه صنایع کوچک و متوسط در این میان ضربه خواهند خورد پیشنهاد میکنم نهادی برای حمایت از این موضوع در نظر گرفته شود.

 وی عمده صنایع کرمانشاه را صنایع کوچک و متوسط عنوان کرد و بیان داشت: افق صنعت در استان کرمانشاه افق روشنی است ولی باید برنامه‌ریزی و استراتژی دقیقی برای استان داشته باشیم که در این زمینه تدوین و تشکیل شورای مدیریت و برنامه ریزی در حوزه صنعت و معدن نیاز است که آینده بهتری را را برای استان رقم خواهد زد.

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۴۸۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان