//
کدخبر: ۳۳۳۷۰۲ //
فرمانده هوانیروز کرمانشاه:

هوانیروز با دستیابی به فناوری و تکیه بر نیروی انسانی وحضور عاشقانه در خدمت ملت ایران است

فرمانده پایگاه یکم رزمی کرمانشاه گفت: هوانیروز با دستیابی به فناوری وتکیه بر نیروی انسانی و حضور عاشقانه در خدمت ملت ایران است.

هوانیروز با دستیابی به فناوری و تکیه بر نیروی انسانی وحضور عاشقانه در خدمت ملت ایران است
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ غلامرضا شایان فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه در آیین بزرگداشت سالروز شهادت سرلشکر احمد کشوری و روز هوانیروز اظهار کرد: هوانیروز ارتش در حال حاضر در اوج عزت و اقتدار قرار دارد که این امر مرهون حماسه‌آفرینی پیشکسوتان و خون شهدای هشت سال دفاع مقدس است.

 وی افزود: امروز  هوانیروز نقش ارزشمند خودش را در تمام مراحل نشان داده و با رفع معایب و ارتقا تجهیزات همچنین ارتقاء سامانه‌های دید در شب و سامانه‌های موشکی و  تلاش برای دستیابی به فناوری با تکیه بر نیروی انسانی باحضور عاشقانه در خدمت ملت ایران است.WhatsApp Image 2021-12-06 at 16.29.16 (1)

 فرمانده هوانیروز کرمانشاه تصریح کرد: پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه در دوران قبل از جنگ تحمیلی با انجام ۱۹ هزارو ۳۰۰ ساعت پرواز ودر دوران دفاع مقدس باثبت یک سوم از رکود جهانی ۵۰۰ هزار ساعت پرواز عملیاتی هوانیروز ارتش نقش مهمی را ایفا کرد.

 سرهنگ شایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر هوانیروز کرمانشاه با پشتیبانی ۵ قرارگاه غرب و شمالغرب به طول یکهزار و ۵۰۰ کیلومتر واستان معین پنج استان در حوادث غیرمترقبه است که با همکاری اورژانس هوایی نیز در بخش سلامت خدمت رسانی می کند.

گفتنی است در پایان این مراسم از خانواده‌های شهدا، جانبازان، ایثارگران و پیشکسوتان هوانیروز کرمانشاه تجلیل شد.

 

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۳۷۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان