//
کدخبر: ۳۲۸۹۶۶ //

روند کاهشی فوتی‌های کرونایی در کرمانشاه

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه سطح رعایت دستورات بهداشتی در این استان به ۴۷ درصد است، گفت: خوشبختانه روند بستری‌ها و فوتی‌های ناشی از کرونا در استان رو به کاهش است.

روند کاهشی فوتی‌های کرونایی در کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

هوشنگ بازوند در گفت‌وگویی، با اشاره به آخرین وضعیت مقابله با کرونا در استان کرمانشاه بیان کرد: روند ابتلاء به کرونا در استان کرمانشاه سیر نزولی پیدا کرده است.

وی ادامه داد: حدود ۷۰ درصد از شهروندان دز اول و نزدیک به ۵۰ درصد نیز دز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند. حدود ۶۲ دانش‌آموزان سنین ۱۲ تا ۱۸ نیز تزریق واکسن داشته‌اند.

استاندار کرمانشاه گفت: خوشبختانه روند بستری‌ها و فوتی‌های ناشی از کرونا در استان رو به کاهش است. عادی انگاری درباره بیماری کرونا و نیز عدم رعایت کامل دستورات بهداشتی ممکن است عواقب خطرناکیدر پی داشته و منجر به آغاز پیک جدید این بیماری شود.

بازوند با اشاره به اینکه سطح رعایت دستورات بهداشتی در استان کرمانشاه به ۴۷ درصد است، افزود: کرمانشاه جزو استان‌های آخر در این شاخص است. در سطح استان ظرفیت تزریق روزانه ۱۰۰ هزار واکسن داریم که متاسفانه هر روز تنها ۲۵ هزار مراجعه کننده داریم و افزای این تعداد، نیاز به فرهنگ سازی و اطلاع رسانی دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۸۹۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان