//
کدخبر: ۳۲۸۴۳۲ //

از سر گیری تردد قطارها در راه‌آهن شمال

مدیرکل راه‌آهن شمال گفت: تردد قطارها در خط آهن شمال که به دلیل حادثه خروج چهار واگن باری از ریل و واژگونی در شهرستان سوادکوه از نخستین ساعات امشب متوقف شده بود با بازگشایی مسیر از سر گرفته شد.

از سر گیری تردد قطارها در راه‌آهن شمال
به گزارش فرتاک نیوز،

خدایار طالبی شامگاه شنبه در گفت‌وگویی اظهار کرد: عصر امروز چهار واگن قطار باری که در مسیر شمال-جنوب در حال حرکت بود در محور پل‌سفید ورسک و محدوده بین ایستگاه سرخ‌آباد و ورسک از ریل خارج شد که متوقف شدن تردد قطارها از این مسیر را به دنبال داشت ، اما با تلاش همکاران ما در اداره کل راه‌آهن شمال این مسیر از ساعت ۲۲:۰۵ دقیقه با عبور آزمایشی یک قطار بازگشایی شد.

وی افزود: بلافاصله پس از وقوع حادثه ستاد مدیریت بحران در اداره کل راه‌آهن تشکیل شد و نیروهای امدادی و فنی به منطقه اعزام شدند. حدود ۱۵۰ نیروی فنی راه‌آهن در این محل حضور یافتند تا کارهای مربوط به بررسی عوامل حادثه و همچنین بازگشایی محور را انجام دهند.

مدیرکل راه‌آهن شمال تصریح کرد: در حال حاضر سیر حرکت قطارها آغاز شده و قطار ساری-مشهد نیز از مبدا حرکت کرده است. قطار تهران-ساری نیز امشب مشکلی برای تردد نخواهد داشت.

طالبی اظهار کرد: از چهار واگن مخزن واژگون شده یک مخزن پر بود و سه مخزن دیگر خالی بودند. جداسازی واگن‌ها و ایمن‌سازی مسیر نیز به طور کامل انجام شده است.

وی افزود: هنوز دلیل اصلی این حادثه مشخص نشده و کارشناسان راه‌آهن در حال بررسی هستند تا علل این خروج از ریل و واژگونی را دریابند.

براساس آمار روزانه پنج هزار مسافر در مسیر راه آهن شمال که از گرمسار در استان سمنان تا اینچه برون در استان گلستان امتداد دارد و در دو مدیریت راه آهن شمال و گلستان فعلیت دارد، جا به جا می شوند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۸۴۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان