//
کدخبر: ۳۲۱۰۷۶ //

۲۰ هزار خودروی غیر بومی از ورودی های گیلان برگشت خوردند

جانشین ستاد کرونای گیلان، از بازگشت ۲۰ هزار خودروی غیر بومی به مبدا توسط نیروی انتظامی استان خبر داد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر ترافیک روان در محورهای ورودی استان وجود دارد.

۲۰ هزار خودروی غیر بومی از ورودی های گیلان برگشت خوردند
به گزارش فرتاک نیوز،

محمود قاسم نژاد در جمع خبرنگاران، با اشاره به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر مسدود شدن ورودی های استان ها، اظهار کرد: تردد بین استانی برای خودروهای شخصی از ۲۴ مرداد لغایت ۵ شهریور ممنوع است.

وی ضمن قدردانی از تلاش نیروی انتظامی جهت مسدود کردن ورودی های استان، افزود: طی این مدت خودروهایی که از سایر استان ها به مقصد استان گیلان سفر کرده بودند، توسط نیروی انتظامی بازگردانده شدند.

جانشین ستاد کرونای گیلان، با اشاره به فشار زیاد کاری برای نیروی انتظامی، عنوان کرد: همزمان با مسدود شدن ورودی های استان، فقط در شهرستان رودبار شش کیلومتر ترافیک داشتیم که نشان می دهد مردم علیرغم اطلاع رسانی، توجهی به ممنوعیت تردد نکردند و لذا مجبور به بازگشت شدند.

قاسم نژاد، از بازگشت ۲۰ هزار خودروی غیر بومی به مبدا توسط نیروی انتظامی استان خبر داد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر ترافیک روان در محورهای ورودی استان وجود دارد و اگر طی روزهای آتی شاهد حضور خودروهای غیر بومی باشیم، مجددا بازگردانده می شوند.

وی اظهار امیدواری کرد که با مسدود شدن ورودی ها طی روزهای آتی شاهد عدم سفر به گیلان باشیم، گفت: کادر درمان خسته است و بیمارستان های ما با تمام ظرفیت در حال خدمات دهی هستند لذا مردم به پروتکل های وزارت بهداشت و مصوبات ستاد ملی کرونا توجه کنند و تعطیلات به سفر نروند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان، فلسفه تعطیلات کرونایی را قطع زنجیره شیوع بیماری دانست و تاکید کرد: نباید از تعطیلات برای مسافرت و تجمع استفاده کنیم، زیرا شرایط را بدتر می کند.

وی با اشاره به تعطیلی ادارات و مشاغل گروه های دو، سه و چهار از ۲۵ لغایت ۳۰ مرداد، یادآور شد: خوشبختانه شاهد همکاری خوب اصناف با فرمانداری ها هستیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۱۰۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان