//
کدخبر: ۳۲۰۶۳۷ //
استاندار لرستان:

مدت زمان عزاداری از ۲ ساعت بیشتر نباشد

استاندار لرستان با اشاره به روند نامطلوب و خطرناک کرونا گفت: مدت زمان عزاداری از ۲ ساعت بیشتر نباشد.

مدت زمان عزاداری از ۲ ساعت بیشتر نباشد
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر سید موسی خادمی در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا بر همیاری و کمک همه اقشار برای کنترل وضعیت بیماری تاکید کرد.

وی گفت: امروز جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا برگزار شد که متاسفانه آمارها از روند نامطلوب و خطرناک کرونا از حیث تعداد مبتلایان، بستری ها و مرگ ناشی از بیماری حکایت دارد.

خادمی با اشاره به اینکه متأسفانه این روند رو به افزایش است، اظهار کرد: در شرایط کنونی نیازمند همیاری و کمک همه اقشار جامعه، نهادها و دستگاه‌های اجرایی استان هستیم و ضرورت دارد مردم رعایت پروتکل‌های بهداشتی را با جدیت بیشتر در سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی تصریح کرد: پرهیز از حضور در اجتماعات، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک به عنوان مهمترین راهکارهای مهار و کنترل بیماری توصیه شده و در کنار آن، واکسیناسیون نیز در کشور با سرعت خوبی در حال انجام است.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: پیش‌بینی شده در هفته‌های آتی حجم بالاتری از واکسن وارد کشور شود و روند واکسیناسیون با شدت بیشتری ادامه پیدا کند که در هر صورت باید پروتکل‌های بهداشتی به خوبی رعایت شود.

خادمی با بیان اینکه در ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان قرار داریم، ادامه داد: این قبیل مراسم باید گرامی داشته شوند و در کنار آن رعایت دستورالعمل های بهداشتی  در این شرایط از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: برگزاری مراسم عزاداری طبق دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا در اماکن سربسته ممنوع بوده و فاصله‌های فیزیکی باید رعایت شود، مدت زمان عزاداری از ۲ ساعت بیشتر نباشد و دسته روی و حرکت در خیابان ها به هیچ وجه نباید انجام شود.

استاندار لرستان در پایان به وضعیت فعالیت اصناف اشاره کرد و گفت: تمامی اصناف استان به خصوص آن دسته از مشاغلی که به لحاظ بیماری ممکن است ایجاد خطر کنند باید تمامی پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و در این رابطه نظارت‌ها بر مشاغل در جهت کنترل شرایط کنونی ادامه خواهد یافت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۰۶۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان