//
کدخبر: ۳۲۰۵۷۰ //

تخت‌های مخصوص بیماران کرونایی در کرمانشاه پُر شد‌

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: مجموعه تخت‌های در نظر گرفته شده در استان برای بیماران با علائم کرونا ۹۱۸ تخت بوده که در حال حاضر ۹۹۲ بیمار بستری داریم.

تخت‌های مخصوص بیماران کرونایی در کرمانشاه پُر شد‌
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی محمدی امروز در گفت‌وگویی، در خصوص آخرین اخبار کرونایی استان، اظهار داشت: به لحاظ شیوع بیماری کرونا اصلا وضعیت خوبی نداریم و وضعیت رو به بحران است.

وی با بیان اینکه بیمارستان‌ها استان دیگر تخت خالی برای بیماران کرونایی ندارند، گفت: پنج بیمار در شهرستان گیلانغرب بیشتر از ظرفیت تخت‌های اختصاص داده شده، بستری هستند که در صحنه این عدد ۲۸ نفر، در اسلام‌آباد غرب ۷ نفر، در جوانرود ۲۱ نفر، در پاوه ۱۰ نفر، سنقرو کلیایی ۲۱ نفر، در هرسین ۱۲ نفر، در کنگاور چهار نفر بیشتر از ظرفیت بستری هستند.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در بیمارستان‌های فارابی و گلستان شهر کرمانشاه نیز به ترتیب ۵ و ۲ بیمار بیشتر از تخت اختصاص یافته، بستری دارند.

وی مجموعه تخت‌های در نظر گرفته شده در استان برای بیماران کرونایی را ۹۱۸ تخت عنوان کرد و گفت: در حال حاضر ۹۹۲ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۱۴۲ نفر در بخش‌های ویژه و ۲۷ نفر هم با حال وخیم به دستگاه تنفس مصنوعی متصل هستند.

محمدی خاطرنشان کرد: به طور کلی مجموع بیماران بستری با علائم کرونا از تخت‌های در نظر گرفته بیشتر است، الان فراتر از ظرفیت بیمار داریم و هر روز هم بیشتر می شود این وضعیت بسیار خطرناک است که وحشتناک تر از آن بی خیالی مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

وی اضافه کرد: طی شبانه‌روز گذشته، ۱۰۶ مورد بیمار مثبت بستری و ۴۸۳ بیمار مثبت سرپایی در استان شناسایی شدند.

محمدی با بیان اینکه هشت مورد فوتی با تشخیص قطعی ابتلا به کرونا در استان طی شبانه‌روز گذشته ثبت شده است، افزود: تاکنون ۲ هزار و ۲۹ نفر براثر ابتلای قطعی به کرونا در استان جان خود را از دست داده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۲۶ بیمار جدید با علائم بیماری کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شدند و ۲۱۳ نفر از بیمارستان پس از بهبودی ترخیص شدند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۰۵۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان