//
کدخبر: ۳۲۰۰۶۰ //

واکنش احمدی مقدم بعد از فرآیند انتخاب شهردار تهران

سردار اسماعیل احمدی مقدم که یکی از گزینه های شهرداری تهران از سوی شورای شهر تهران معرفی شده بود به فرآیند انتخاب شهردار واکنش نشان داد.

واکنش احمدی مقدم بعد از فرآیند انتخاب شهردار تهران
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار اسماعیل احمدی مقدم که  یکی از گزینه های شهرداری تهران از سوی شورای شهر تهران معرفی شده بود به فرآیند انتخاب شهردار واکنش نشان داد که متن نامه او که خطاب به اعضای شورای شهر تهران می باشد را با هم می خوانیم.

 

اعضای محترم شورای ششم شهر

سلام علیکم

با تشکر از فرصتی که برای حضور اینجانب در فرایند انتخاب شهردار تهران فراهم نمودید نکاتی چند را حضورتان تقدیم می نمایم

هر آنچه که در جلسه دفاع مطرح نمودم برگرفته از اعتقادات، یافته‌ها و دانش خودم بود والبته از مشورت و راهنمایی جمعی از دوستان اهل خرد و تجربه بهره بردم و در رقابتی شرکت کردم که از پیش نتیجه آن برایم روشن بود و با توجه به دسته بندی‌های درون شورا شانسی برای خود متصور نبودم اما با توجه به شرایط اجتماعی کشور فرار از مسئولیت را برای خود جایز نشمردم و در هر حال بابیان نکات مهمی که برای بهره‌برداری  شما عزیزان است پا به میدان گذاشتم و وقتی دیدم محوری‌ترین شعارورویکرد اینجانب را که همان نگاه از پنجره جنوبی به صاحبان انقلاب محرومان و مستضعفان بود توسط سخنگوی محترم شورا برگزیده و نشر داده شده است خوشحال شدم امیدوارم همین رویکرد اصلی و جهت گیری شما عزیزان برای احیای مجدد انقلاب باشد. خدا را شاهد میگیرم هر آنچه که در نزد شما بیان کردند چیزی جز صداقت نبودوهدفی جزانجام وظیفه واتمام حجت برخودوشما نداشتم.

امیدوارم دربه انجام رساندن تکلیف خودکه همان روشن ساختن نورامید دردل مردم است موفق باشیدودرمسیرخودتاپایان فرصتی راازدست ندهید(فلتنظرنفس ماقدمت لغد)

با آرزوی سربلندی‌اسلام ومیهن عزیز و موفقیت شما عزیزان در خدمتگزاری
والسلام.اسماعیل احمدی مقدم۱۴مردادماه
۱۴۰۰

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۰۰۶۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان