//
کدخبر: ۳۱۹۳۵۷ //

واکسیناسیون ۳۰ هزار معلم کرمانشاه علیه کرونا

کرمانشاه واکسیناسیون معلمان استان کرمانشاه علیه کرونا آغاز شد.

واکسیناسیون 30 هزار معلم کرمانشاه علیه کرونا
به گزارش فرتاک نیوز،

مجید یزدان پناه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، امروز(10 مرداد) در مراسم آغاز واکسیناسیون فرهنگیان در هنرستان صنایع شیمیایی کرمانشاه، اظهار کرد: ظرف یک هفته تا ۱۰ روز آینده ۳۰ هزار فرهنگی استان شامل ۲۷ هزار معلم مدارس دولتی و سه هزار معلم مدارس غیردولتی استان علیه بیماری کرونا واکسینه خواهند شد.

یزدان پناه ادامه داد: از اول شهریور ماه تزریق دوز دوم واکسن کرونا برای معلم ها آغاز خواهد شد و تلاش می شود تا ۱۵ شهریور کار واکسیناسیون دوز دوم  برای فرهنگیان استان به اتمام برسد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در ادامه نحوه بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید را منوط به واکسیناسیون فرهنگیان و اجازه ستاد ملی و استانی کرونا دانست و گفت: مدارس استان آماده بازگشایی به هر نحوی که تصمیم گیری شود چه به صورت حضوری، چه به صورت مجازی و یا تلفیقی هستند.

وی در ادامه اشاره ای هم به تلاش های معلم ها در دوران کرونا داشت و گفت: معلم ها در دوران کرونا انصافا سنگ تمام گذاشتند و تلاش کردند هرطور شده روند تعلیم و تربیت تعطیل نشود.

یزدان پناه ادامه داد: بی انصافی است تلاش های معلم ها، چه آنهایی که با وجود ابتلا به بیماری کرونا روی تخت بیمارستان روند تعلیم و تربیت را تعطیل نکردند و چه آنهایی که تلاش کردند با پول خودشان برای دانش آموزان بی بضاعت گوشی و تبلت بخرند را نادیده بگیریم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۹۳۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان