//
کدخبر: ۳۱۸۵۰۸ //
در سه ماهه نخست سال جاری انجام گرفت؛

گازدار شدن ۵۶ واحد تولیدی وصنعتی در استان کرمانشاه

56 واحد تولیدی و صنعتی استان کرمانشاه در سه ماهه نخست امسال، گازدار شدند.

گازدار شدن 56 واحد تولیدی وصنعتی در استان کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

باتوجه به تقاضای استفاده از گاز طبیعی در واحدهای تولیدی وصنعتی به دلیل صرفه اقتصادی ، سوخت پاک و قابل اطمینان، با اولویت‌بندی‌های بعمل آمده در سه ماهه نخست سال جاری، به 56 واحد تولیدی و صنعتی در استان کرمانشاه گازرسانی صورت گرفت.

سیروس شهبازی ، مدیرعامل گاز استان با اعلام این خبر، اظهار داشت: از آن جا که نقش بی بدیل این انرژی پاک در صنایع انکار ناپذیر و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، این مهم دردستور کار قرار گرفت و به تمامی، انجام شد.

وی ادامه داد:برنامه شرکت گاز استان کرمانشاه درسال جاری،گازرسانی به 200 واحد صنعتی شامل 150 واحد مشمول مصوبه شورای اقتصاد و 50 واحد خارج از مصوبه با حجم جایگزینی 80 هزار مترمکعب گازطبیعی با سوخت مایع است که تاکنون به 56 واحد تولیدی و صنعتی که 27 واحد آن جزء مصوبه شورای اقتصاد است، گازرسانی صورت گرفته است .

شهبازی افزود: به منظور گازرسانی به این تعداد از واحدهای صنعتی در سال جاری، 149 کیلومتر شبکه گذاری اجرا و تعداد 108 انشعاب نصب شد.

وی در پایان یادآور شد: درحال حاضر 2500 واحد تولیدی و صنعتی و 18 شهرک صنعتی در سطح استان گازدار هستند که حدود 30 درصد گاز مصرفی استان سالانه در بخش صنایع مصرف می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۸۵۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان