//
کدخبر: ۳۱۸۳۳۳ //

رانندگان تهرانی شبها جریمه می شوند

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ گفت:رانندگان تهرانی شبها جریمه می شوند ، مطلع باشید.

رانندگان تهرانی شبها جریمه می شوند
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور از طرح تشدید برخورد با تردد های شبانه در سطح شهر تهران و برخورد با رانندگان متخلف در این طرح خبر داد .

سرهنگ علی موسوی پور در خصوص ترددهای شبانه و جریمه ورود به این طرح گفت : طرح تشدید برخورد با تردد های شبانه یا همان منع تردد کرونایی در سطح شهر تهران و  معابر بزرگراهی و برخورد با رانندگان متخلف در دستور ویژه کار پلیس راهور تهران بزرگ قرار دارد .

او گفت : برخلاف تصور برخی شهروندان در خصوص عدم ثبت جریمه ها الی الخصوص در این شش روزه تعطیلی ، در طرح ورود به محدودیت های کرونایی شبانه ، این دوربین ها  همانند روز نخست  و با اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا فعال بوده و رانندگانی را که بدون مجوز وارد این محدوده ها می گردند را مورد اعمال قانون قرار می دهند  .

او گفت : پلیس راهور تهران بزرگ تشدید  این طرح را در دستور ویژه کار خود قرار داده است و تا هر زمان که  ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام نکرده باشد این طرح با قوت ادامه خواهد داشت .

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ همچنین به رانندگانی که جهت تردد در بازه زمانی منع تردد شبانه  اقدام به پوشش و مخدوشی پلاک می نمایند توصیه کرد : برابر ماده 720 قانون مجازات اسلامی مخدوشی  و هرگونه تغییر در ارقام پلاک وسیله نقلیه مجازات حبس از 6 ماه تا یکسال را برای متخلفین در پی دارد .

سرهنگ موسوی پور از رانندگان تهرانی خواست به علت شیوع گسترده ویروس کرونا ، از تردد در سطح شهر  و در ساعات اعلامی و رفتن به دورهمی ها و مهمانی ها به خاطر حفظ جان خود و دیگران جدا خودداری نمایندو تردد خود را مدیریت و به بعد از ساعت 22 موکول ننمایند .

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۸۳۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان