//
کدخبر: ۳۱۶۸۰۸ //

پیش بینی وضع آب و هوا/کاهش نسبی دما در استانهای شمالی

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: طی پنج روز آینده بیشتر مناطق کشور آفتابی خواهد بود.

پیش بینی وضع آب و هوا/کاهش نسبی دما در استانهای شمالی
به گزارش فرتاک نیوز،

صادق ضیائیان در گفت و گویی در خصوص آخرین وضعیت آب و هوای کشور گفت: طی پنج روز آینده در بیشتر مناطق کشور آسمان آفتابی خواهد بود.

وی ادامه داد: طی روزهای جمعه و شنبه در استان های ساحلی خزر، اردبیل، شمال استان های آذربایجان شرقی و غربی، ارتفاعات خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی و ارتفاعات البرز مرکزی در برخی ساعات رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت و کاهش نسبی دما پیش بینی می شود. دریای خزر نیز در این مدت مواج پیش بینی می شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: در سیستان و بلوچستان و جنوب شرق هرمزگان در سه روز آینده در بعد از ظهر افزایش ابر، بارش پراکنده، گاهی رعد و برق دور از انتظار نیست.

وی با بیان اینکه در پنج روز آینده پدیده غالب در شرق کشور به ویژه در شمال سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی و وزش باد شدید و گرد و خاک است، گفت: همچنین تا روز شنبه در برخی نقاط استان‌های خوزستان، ایلام، بوشهر، تهران، البرز، قزوین و سمنان و مرکزی وزش باد شدید گاهی گرد و خاک پیش بینی می شود.

ضیائیان افزود: طی دو روز آینده شرق دریای عمان مواج خواهد بود.

وی در خصوص وضعیت آب و هوای تهران در سه روز آینده گفت: روز شنبه نوزدهم بیشینه و کمینه دمای هوای تهران ۳۹ و ۲۲ خواهد بود و آسمان در روز صاف تا قسمتی ابری گاهی با وزش باد خواهد بود. همچنین در شب نیز آسمان صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد خواهد داشت. طی یکشنبه 20 تیرماه تهران بیشینه و کمینه دمای ۳۸ و ۲۳ درجه خواهد داشت و آسمان صاف و گاهی وزش باد خواهیم داشت.

وی افزود: طی روز دوشنبه بیست و یکم تیرماه تهران بیشینه و کمینه دمای ۳۹ و ۲۴ خواهد داشت و آسمان صاف و گاهی همراه با وزش باد خواهد بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۶۸۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان