//
کدخبر: ۳۱۵۵۷۶ //

رقابت بیش از ۴۳ هزار داوطلب کنکور در استان کرمانشاه

در کنکور سراسری امسال ۴۳ هزار و ۱۶۸ داوطلب در حوزه‌های امتحانی استان کرمانشاه به رقابت می‌پردازند.

رقابت بیش از ۴۳ هزار داوطلب کنکور در استان کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

 معاون آموزشی دانشگاه رازی و نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان کرمانشاه از اعلام آمادگی کامل برای برگزاری آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ در استان خبر داد و گفت: کارت ورود به جلسه آزمون از روز گذشته (۶ تیرماه) بر روی سایت سازمان سنجش به آدرس www.sanjesh.org قرار گرفته و داوطلبان می‌توانند نسبت به مشاهده و چاپ کارت خود اقدام کنند.

غلامرضا سالمیان تعداد داوطلبان آزمون سراسری در حوزه‌های امتحانی دانشگاه رازی را ۷ هزار و ۵۴۱ نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد ۳ هزار و ۱۳۴ نفر داوطلب زن و ۴ هزار و ۴۰۷ نفر را داوطلب مرد تشکیل می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: در کنکور سراسری امسال داوطلبان گروه آزمایشی هنر در روز چهارشنبه ۹ تیر ماه، گروه آزمایشی علوم انسانی و ریاضی در روز پنجشنبه ۱۰ تیر ماه، گروه آزمایشی علوم تجربی در روز جمعه ۱۱ تیر ماه و گروه آزمایشی زبان‌های خارجی در روز شنبه ۱۲ تیر ماه به رقابت می‌پردازند.

سالمیان با بیان اینکه در استان کرمانشاه ۱۳ حوزه‌ی آزمون در نظر گرفته شده است، یادآور شد: دانشگاه‌های رازی، صنعتی، پیام‌نور، آزاد اسلامی و آموزش و پرورش حوزه‌های امتحانی آزمون سراسری در استان کرمانشاه هستند.

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان کرمانشاه اظهار داشت: همچنین باجه رفع نقص کارت ورود به جلسۀ آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ در روز‌های سه‌شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه (۸-۹-۱۰ و ۱۱ تیر) از ساعت ۸ تا ۱۲ و ۱۴ تا۱۸ و در روز شنبه (۱۲ تیرماه) از ساعت ۶:۳۰ به نشانی کرمانشاه، باغ ابریشم، پردیس دانشگاه رازی، سازمان مرکزی، طبقه اوّل، اتاق ۲۱۹ دایر خواهد بود.

سالمیان زمان اعلام نتایج اولیه آزمون سراسری ۱۴۰۰ را دهه اول مرداد ماه اعلام کرد و گفت: انتخاب رشته در نیمه اول مرداد انجام و نتایج نهایی در هفته آخر شهریور اعلام می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۵۵۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان