//
کدخبر: ۳۱۵۱۲۸ //

رفع مشکل کمبود آب شرب مجتمع سراب قنبر گیلانغرب

مدیر امور آب و فاضلاب گیلانغرب از رفع مشکل کمبود آب شرب مجتمع آبرسانی سراب قنبر با تجهیز چاه شماره سه شهر سرمست و در اختیار قرار دادن چاه شماره یک شهری به این مجتمع آبرسانی خبر داد.

 رفع مشکل کمبود آب شرب مجتمع سراب قنبر گیلانغرب
به گزارش فرتاک نیوز،

باوندپور مدیر امور آبفا شهرستان گیلانغرب افزود: آب رسانی به روستاها همواره به عنوان یکی از مهمترین سرفصل های وزارت نیرو به عنوان متولی امر بوده است، که همین مسئله فاصله خدمات رسانی در روستاها به نسبت شهر را کاهش داده و موجب سرعت بخشیدن به ارائه خدمات در روستاها گردیده است.

باوندپور خاطر نشان ساخت: یکی از چالشهای مهم شهرستان گیلانغرب کاهش نزولات آسمانی و افزایش تنش آبی می باشد که این موضوع لزوم برنامه ریزی و اقدامات اساسی برای مقابله با بحران آب را جدی ساخته و  طرح های بلند مدت و کوتاه مدت انتقال آب، حفظ منابع آبی و کاهش هدر رفت ها را در دستور کار شرکت آبفا و امور آب و فاضلاب شهرستان قرار داده است.

مدیر امور گیلانغرب اظهار داشت: وجود این چالشها و لزوم کاهش تبعات آن و خواسته به حق روستاییان تحت پوشش مجتمع آبرسانی سراب قنبر، شرکت آب و فاضلاب استان و امور آبفا گیلانغرب را بر آن داشت تا تمهیدات لازم را در خصوص حل مشکل آب شرب این مجتمع که طی ۲ سال گذشته با کاهش آبدهی مواجه بوده به عمل آورد.

وی تصریح کرد: کارشناسان معاونت بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفا راه حل رفع این مشکل را در تجهیز چاه شماره سه شهر سرمست و در اختیار قرار دادن آب چاه شماره یک شهری به مجتمع روستایی سراب قنبر دانستند، که در صورت اجرای این عملیات اهالی ۸ روستای این مجتمع با جمعیتی بالغ بر هزار و ۸۰۰ نفر پس از گذشت ۲ سال از نعمت آب شرب سالم و پایدار بهره مند خواهند شد.

باوند پور در ادامه افزود: در حال حاضر با پایان عملیات تجهیز چاه شماره سه پروژه آبرسانی به مجتمع سراب قنبر در حال اجرا است.

222

مدیر امور آبفا گیلانغرب با اشاره به این موضوع که همواره آب و نحوه صرفه جویی در مصرف آن باید مورد توجه عموم باشد بیان کرد: راه حل های زیادی برای مدیریت منابع آبی وجود دارد که باید به طور عملی و حقیقی و نه به صورت شعاری از آنها استفاده نمود.

باوند پور در پایان ضمن تشکر از حمایت و همراهی فرماندار و نماینده محترم شهرستان در مجلس شورای اسلامی با امور آبفا گیلانغرب اذعان داشت: خدمت رسانی به مردم در هر جایگاهی از  ارزشمندترین و  مقدس ترین امور است و تحقق این مهم با همراهی و همکاری تمامی مسئولین و نهادها میسر می شود

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۵۱۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان