//
کدخبر: ۳۱۴۲۳۴ //

لغو محدودیت‌های کرونایی در مازندران در ایام انتخابات

رئیس پلیس راهور مازندران از اعمال نشدن محدودیت‌های کرونایی شهری طی امروز و فردا در شهر‌های این استان خبر داد.

لغو محدودیت‌های کرونایی در مازندران در ایام انتخابات

سرهنگ بیگلری گفت: محدودیت های کرونایی شهری امروز پنجشنبه و فردا جمعه (۲۷ و ۲۸ خرداد) در شهر‌های استان مازندران اعمال نمی‌شود.

سرهنگ عبادی، سرپرست پلیس راه البته تاکید کرد که محدودیت های کرونایی در مبادی ورودی استان مازندران همچنان ادامه دارد و متخلفان جریمه خواهند شد.

سرهنگ بیگلری، رئیس پلیس راهور مازندران گفت: محدودیت‌های کرونایی شهری امروز پنجشنبه و فردا جمعه (۲۷ و ۲۸ خرداد) در شهر‌های استان اعمال نمی‌شود.

سرپرست پلیس راه مازندران هم با اشاره به تردد عادی و روان خودرو‌ها و استقرار جوی آرام در جاده‌های هراز، چالوس، فیروزکوه و آزاد راه تهران – شمال افزود: محدودیت‌های کرونایی در مبادی ورودی استان همچنان ادامه داشته و متخلفان جریمه خواهند شد.

سرهنگ عبادی گفت: شبانه روز گذشته با اعمال قانون ۲۴۷ خودروی متخلف و برگرداندن ۱۸۰ دستگاه خودرو به مقصد خود در مبادی ورودی مازندران، شمار خودرو‌های جریمه شده و برگردانده شده از ابتدای امسال تاکنون به ترتیب ۳۳ هزار و ۵۱۸ و ۱۱ و ۶۱۶ دستگاه خودرو بوده است.

سرپرست پلیس راه استان مازندران افزود: همچنین از ابتدای امسال تاکنون اجرای طرح محدودیت یکطرفه به سمت پایتخت در جاده‌های هراز و چالوس برداشته شده و رانندگان با برنامه ریزی صحیح در این جاده‌ها تردد کرده تا دچار ترافیک سنگین خودرویی نشوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۴۲۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان