//
کدخبر: ۳۱۱۳۴۲ //

آغاز واکسیناسیون متولدین ۱۳۳۰

جانشین ستاد مقابله با کرونای استان قزوین گفت: واکسیناسیون متولدین ۱۳۳۰ در قزوین آغاز و نمایشگاه بین‌المللی قزوین به عنوان پایگاه واکسیناسیون انتخاب شده است، تعداد کانترها و تقسیم‌بندی‌های آن برای واکسیناسیون مناسب‌سازی شده است از طرفی نمایشگاه بین‌المللی قزوین فضای مناسبی برای پارک خودروها دارد.

آغاز واکسیناسیون متولدین ۱۳۳۰
به گزارش فرتاک نیوز،

منوچهر حبیبی در ستاد مقابله با کرونای استان قزوین که امروز یکم خرداد در استانداری قزوین برگزار شد، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین و قوی‌ترین راه‌های مقابله با کرونا رعایت بهداشت است، رعایت پروتکل‌های بهداشتی حتی از واکسن، دارو و درمان نیز مهم‌تر و اثرگذارتر است.

وی افزود: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به عنوان مسئولیت اجتماعی همگانی محسوب می‌شود، استفاده نکردن از ماسک و رعایت نکردن فاصله‌گذاری اجتماعی بی‌توجهی به مسئولیت اجتماعی است، استان قزوین با رعایت ۷۸ درصدی دستورالعمل‌های بهداشتی جزو سه استان برتر در سطح کشور است.

جانشین ستاد مقابله با کرونا استان قزوین اظهار کرد: واکسیناسیون متولدین ۱۳۳۰ در قزوین آغاز و نمایشگاه بین‌المللی قزوین به عنوان پایگاه واکسیناسیون انتخاب شده است، تعداد کانترها و تقسیم‌بندی‌های آن برای واکسیناسیون مناسب‌سازی شده است از طرفی نمایشگاه بین‌المللی قزوین فضای مناسبی برای پارک خودروها دارد، همچنین پیشنهاد شده است که تزریق واکسن در این مکان به صورت خودرویی انجام شود.

وی بیان کرد: گزارش تزریق واکسن باید به صورت روزانه به مردم اطلاع‌رسانی شود تا هیچ شک و شبهه‌ای در این خصوص باقی نماند، با توجه به اینکه حجم قابل توجهی سهمیه واکسن به استان قزوین اختصاص داده شده است امیدواریم روند واکسیناسیون تسریع پیدا کند.

حبیبی با اشاره به انتخابات ۱۴۰۰، یادآور شد:  به زودی آیین‌نامه شیوه‌نامه تبلیغات ۱۴۰۰ ابلاغ خواهد شد، فرمانداران توجه داشته باشند که هرگونه تبلیغ و تجمع انتخاباتی قبل از شروع رسمی  تبلیغات ممنوع است و حتی پس از اعلام زمان شروع تبلیغات، تمامی تجمعات باید در فضای باز برگزار شود، همچنین از هیئت های بازرسی خواستار بررسی و دقت نظر بیشتری هستیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۱۳۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان