//
کدخبر: ۳۱۱۲۳ //
شهرداری تهران در هفته ای که گذشت؛

بزرگترین پایانه حمل و نقل عمومی به زودی افتتاح می‌شود/ نقد غیر منصفانه از خدمات شهرداری تهران طی ۱۲ سال گذشته

شهرداری تهران در هفته ای که گذشت شاهد اخباری از جمله افتتاح بزرگترین پایانه حمل و نقل عمومی، نقد غیر منصفانه از خدمات شهرداری تهران طی 12 سال گذشته و غیره بود.

بزرگترین پایانه حمل و نقل عمومی به زودی افتتاح می‌شود/ نقد غیر منصفانه از خدمات شهرداری تهران طی 12 سال گذشته

به گزارش فرتاک نیوز، شهرداری تهران در هفته ای که گذشت با اخبار متنوعی روبه رو بوده که از جمله آن‌ها می توان به فروش زندان اوین به شهرداری تهران، افتتاح خط 7 مترو در هفته آینده و ماجرای فروش زندان اوین اشاره کرد.

*خط 7 مترو تهران هفته آینده افتتاح می‌شود / فروش زندان اوین به شهرداری تهران متوقف نشده است

محمدباقر قالیباف شهردار تهران با اشاره به افتتاح پل سه راه تقی آباد گفت: این پل، شهر ری را به ورامین متصل می‌کند و معضلات ترافیکی را کاهش می‌دهد.

*عده ای غیر منصفانه تهران را شهر سوخته می نامند/ دولت یازدهم یک ریال هم به شهرداری پول پرداخت نکرده است

شهردار تهران با بیان اینکه از روزی که توفیق خدمت در شهرداری تهران را داشتم توجه خود را به کم کردن فاصله بین شمال و جنوب شهر تهران گذاشتم، افزود: بدون شک مردم این تغییرات را مشاهده می کنند.

قالیباف با اشاره به برخی اظهارات مبنی بر اینکه هم اکنون تهران یک شهر سوخته است، تاکید کرد: این حرف هم از عجایب تاریخ است، چراکه وقتی دشمنان انقلاب اسلامی به تهران سفر می کنند و به کشور خود باز می گردنند از تهران حرف دیگری می زنند.

*بزرگترین پایانه حمل و نقل عمومی به زودی افتتاح می‌شود

سید احمد صفوی شهردار منطقه 20 گفت: بزرگترین پایانه حمل و نقل عمومی در مجاورت ایستگاه مترو جوانمرد قصاب به زودی افتتاح می‌شود.

*برج طغرل طی 3 ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد

علیرضا جاوید معاون فنی و عمران شهر تهران گفت: مجموعه فرهنگی و ورزشی مجاور برج طغرل، همچنین مجموعه برج طغرل طی 3 ماه آینده( تا پایان این دوره مدیریت شهری) به بهره‌برداری می‌رسد.

*عملکرد ۱۲ساله شهرداری را زیر سوال برده اند

ناصر امانی معاون برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران گفت: عده‌ای در حال زیر سوال بردن عملکرد شهرداری تهران هستند و می‌خواهند با این کار از شهردار تهران انتقام بگیرند.

*برخی حاضرند برای کسب کرسی قدرت نشان دهند هیچ هویت و انصافی ندارند

محمدباقر قالیباف شهردار تهران گفت: متأسفانه برخی برای اینکه در لیست شورا قرار بگیرند حاضرند که نشان دهند هیچ هویتی و انصافی ندارد. نمی دانم قدرت چقدر می ارزد که انسان پا روی انسانیت، مردانگی و غیره بگذارد. یعنی چه چیزی را باید از یک انسان بگیرند تا بخواهند یک صندلی به او در شورای شهر بدهند؟

وی با اشاره به موضوع دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری افزود: من نمی‌خواهم برگردم و از انتخابات بگویم که چرا آمدم و چرا رفتم. بعضی افراد تحلیل می کردند که اگر این گونه یا آن گونه می شد شاید اتفاق دیگری رقم می خورد. خوب این جزء بدیهیات است و این قدر عقل را باید برای ما قائل باشید که نسبت به این موضوع آگاهی و توجه داریم.

*اکران آثار قرآنی بر روی ۳۵۰ عرشه و بیلبورد

عیسی علیزاده مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران گفت: آثار منتخب این کمپین بر روی ۳۵۰ عرشه، بیلبورد فرهنگی، تجاری اکران شده است.

وی افزود: بر اساس منویات مقام معظم رهبری مبنی بر ترویج سبک زندگی قرآنی در راستای برگزاری این کمپین اقدام کرده ایم.

*احداث بیمارستان صحرایی برای مراسم ارتحال امام خمینی (ره)/ آمادگی کامل مدیریت شهری برای برگزاری مراسم

مجتبی یزدانی رئیس ستاد ارتحال امام در شهرداری تهران گفت: بیمارستان صحرایی در حرم امام خمینی(ره) به منظور خدمت رسانی به زائران پیش بینی شده است.

*پیش بینی حضور ۲۵۰ هزار زائر در مراسم ارتحال امام خمینی (ره)/ تغییر ساعت برگزاری مراسم

محمدعلی انصاری رئیس ستاد بزرگداشت حضرت امام خمینی(ره) گفت: بر اساس پیش بینی‌های انجام شده امسال میزبان ۲۵۰ هزار زائر از شهرستان همجوار شهر تهران خواهیم بود.

وی افزود: شهرداری تهران همانند سال‌های گذشته نقش بسیار تاثیرگذاری برای برگزاری مراسم داشته که قابل انکار نیست.

*آمادگی شهرداری تهران برای برگزاری مراسم بیست و هشتمین بزرگداشت امام خمینی(ره)

مجتبی یزدانی رئیس ستاد بزرگداشت حضرت امام خمینی(ره) در شهرداری تهران از آمادگی و بسیج تمام نیروهای شهرداری تهران برای برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم بیست و هشتمین بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) خبر داد.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۱۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان