//
کدخبر: ۳۱۰۷۳۱ //

فرصت اعتراض کاندیداهای شوراها فردا به اتمام می‌رسد

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: فرصت اعتراض کاندیداهای رد صلاحیت شده در مراحل مختلف تأیید صلاحیت فردا به اتمام می‌رسد و این فرصت به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

فرصت اعتراض کاندیداهای شوراها فردا به اتمام می‌رسد
به گزارش فرتاک نیوز،

بهروز ندایی در جلسه اعضای ستاد انتخابات استان اردبیل اظهار کرد: تمام مراحل و تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان اردبیل در نظر گرفته شده تا در یک فضای رقابتی انتخاباتی باشکوه و همراه با آرامش و امنیت کامل را برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: تمام امکانات برای برگزاری انتخابات تدارک دیده شده و هیچ نارسایی در تأمین زیرساخت‌ها اعم از خودرویی، نیروی انسانی و دستگاه‌های احراز هویت در شعبات نداریم.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: با تاکید وزیر کشور و ستاد انتخابات قرار است شیوه‌نامه‌های بهداشتی در شرایط کرونایی مورد توجه قرار گیرد تا از ازدحام در پای صندوق‌های آرا جلوگیری شود که به همین منظور در کنار افزایش صندوق‌های آرا، سعی می‌کنیم تا زمینه حضور به موقع هم استانی‌ها را در پای صندوق‌های آرا فراهم کرده و رأی‌گیری را به ساعات آخر موکول نکنند.

ندایی افزود: روند بررسی صلاحیت‌ها در هیئت نظارت استان به انجام رسید و صلاحیت افراد به خود آنها اعلام شده تا منتظر آغاز تبلیغات رسمی انتخابات ششمین دوره شورای شهر باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: کاندیداهایی که به رد صلاحیت خود تا این مرحله اعتراض دارند، تا فردا مهلت اعتراض و تسلیم برگه‌های اعتراضی را به فرمانداری‌ها و هیئت مرکزی نظارت دارند تا به اعتراض آنها رسیدگی شود.

ندایی در مورد فرآیند تأیید صلاحیت اعضای شوراهای روستا نیز اضافه کرد: با اتمام بررسی صلاحیت داوطلبان در هیئت نظارت بخش، اعتراض‌ها در هیئت نظارت شهرستان در حال رسیدگی است و تا 18 خردادماه نتیجه نهایی به داوطلبان شوراهای شهر و روستا اعلام خواهد شد.

وی زمان تبلیغات کاندیداها را 20 تا 26 خرداد اعلام کرد و ادامه داد: 27 خرداد تبلیغات ممنوع و در 28 خرداد نیز انتخابات ششمین دوره شوراهای شهر و روستا همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جای جای استان اردبیل نیز برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل بار دیگر از کاندیداها و طرفداران آنها خواست تا از تبلیغات زودهنگام و فضاسازی‌های ناصحیح پرهیز کرده و اجازه دهند تا در مهلت قانونی تبلیغات به شکل درست و صحیح و بیشتر با محوریت رسانه‌ها و فضای مجازی انجام شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۰۷۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان