//
کدخبر: ۳۰۹۹۲۷ //

اعمال محدودیت ترافیکی روز عید فطر در کرمانشاه

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از اعمال برخی محدودیت‌های ترافیکی روز عید سعید فطر در شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: این محدودیت ترافیکی از ساعت ۶ صبح روز عید فطر در خیابان مدرس حدفاصل میدان آزادی تا تقاطع مدرس اعمال خواهد شد.

اعمال محدودیت ترافیکی روز عید فطر در کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ "فضل الله شیری" روز چهارشنبه به خبرنگار گفت: با توجه به برگزاری نماز عید سعید فطر مقابل مسجد جامع، خیابان ها و کوچه هایی که ورودی آنها به سمت خیابان مدرس است، شامل محدودیت ترافیکی می شود.

وی تصریح کرد: محدودیت توقف در طول خیابان مدرس از ساعت یک بامداد روز عید برای پاکسازی خیابان مدرس از وسایل نقلیه اجرایی و هیچ خودرو و موتورسیکلتی در این ساعت حق توقف و پارک در محدوده اعلام شده را ندارد.

رییس پلیس راهور کرمانشاه به رانندگان، کسبه و ساکنین محل در مسیر خیابان مدرس توصیه کرد از پارک خودرو و وسایل نقلیه در مسیر یاد شده خودداری کنند چرا که وسیله نقلیه آنها به پارکینگ منتقل خواهد شد.

وی ادامه داد: شهروندان می توانند در زمان اجرای طرح محدودیت از خیابان های مجاور مانند بلوار کوهساری به بلوار افشار طوس و خیابان جلیلی به خیابان شریعتی استفاده کنند.

سرهنگ شیری در پایان با بیان اینکه محدودیت ترافیکی تا پایان برگزاری نماز عید، دعا و خطبه ها ادامه خواهد داشت، از شهروندان خواست با ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی همکاری لازم را داشته باشند.

براساس تقویم رسمی کشورمان روزهای پنجشنبه و جمعه (۲۳ و ۲۴ اردیبهشت) مصادف با عید سعید فطر است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۹۹۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان