//
کدخبر: ۳۰۹۲۰۴ //

مدیرعامل جدید آب منطقه‌ای کرمانشاه معرفی شد

محمودرضا شهلایی بعنوان مدیرعامل جدید شرکت آب منطقه ای استان کرمانشاه معرفی و از خدمات بهرام درویشی تقدیر شد.

مدیرعامل جدید آب منطقه‌ای کرمانشاه معرفی شد
به گزارش فرتاک نیوز،

مهندس تقی زاده خامسی معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا و مدیر عامل شرکت مدیریت منابع آب ایران در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کرمانشاه در ارتباطی تصویری، با اشاره به کناره گیری و استعفاء درویشی-مدیرعامل پیشیین آب منطقه ای کرمانشاه- به خواست خود افزود: انتخاب مدیریت عامل طی فرایند علمی و مصاحبه ای در دستور کار قرار گرفت و پس از انجام فرایندهای خاص و مربوطه، در نهایت مهندس شهلائی از بین کاندیداهای ثبت نام شده انتخاب شد.

مهرداد سالاری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه نیز در این جلسه با تقدیر از همه مدیران صنعت آب و برق استان که اقدامات توسعه ای چشمگیری داشته اند، گفت:  در سیلاب سال  ۱۳۹۸ و زلزله سرپل ذهاب مدیریت وخدمات مناسبی توسط صنعت آب و برق استان صورت پذیرفت که قابل تقدیر است.

وی با اشاره به اقدام بی نظیر شرکت آب منطقه ای در ساماندهی و بازسازی بخشی از مسیر آبشوران( پارکینگ شهرداری) یادآور شد:  شرایط نامناسبی برای شهروندان در این بخش وجود داشت و بیم آن می رفت این موضوع تهدیدات جانی برای شهروندان بدنبال داشته باشد که به لطف خداوند، همت و مساعدت همه عوامل دست اندرکار این خطر مرتفع شد و امیدوارم باقیمانده کار نیز در مسیرهای بعدی ادامه یابد.  

 سالاری به اقدامات مطلوب صورت گرفته برای گردشگری در حوزه سدهای استان نیز اشاره داشت  گفت: از اقدامات موثر آقای درویشی تشکر می کنم. آقای شهلایی نیز فرد شایسته و با تجربه ای است و برنامه های توسعه ای را ادامه خواهد داد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۹۲۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان