//
کدخبر: ۳۰۷۰۷ //

اجرای طرح ترافیک تابستانه پلیس از اول تیر

رئیس پلیس راهور ناجا از اجرای طرح تابستانی پلیس از اول تیر خبر داد و گفت: امسال مراسم ارتحال نخستین بار به علت ماه مبارک رمضان در بعد از ظهر برگزار می شود و عوارض جاده ای رایگان است.

اجرای طرح ترافیک تابستانه پلیس از اول تیر
به گزارش فرتاک نیوز،

 سردار تقی مهری در جلسه کمیته هماهنگی اجرای طرح های ویژه ترافیکی با حضور دستگاه های خدماتی و انتظامی افزود: از آن جایی که مراسم بعد از ظهر است شهروندان رعایت قوانین را بیشتر مد نظر داشته باشند.

وی گفت: همکاران ما در پلیس راه در مسیر و در شهرهای نزدیک حضور خواهند داشت و  پلیس راهور تهران بزرگ مسئولیت استقرار خودروها، ورود و خروج به محدوده حرم را بر عهده دارد و کنترل عملیات این طرح به عهده پلیس راهور تهران بزرگ است.

سردار مهری افزود: در مسیر جاده ها پلیس راه از مبدا استان های اصفهان، سمنان،مرکزی، قم و البرز و شهرهای اطراف تهران حضور خواهند داشت و نیروهای اسکورت برای کاروان ها پیش بینی شده است.

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: شهروندان در زمان خروج از حرم و پایان مراسم، صبر و تحمل بیشتر داشته باشند چون هوا تاریک است و مسئولان کاروان ها ملاحظات زائران را بیشتر مدنظر قرار دهند.

سردارمهری، اول تیر را آغاز طرح تابستانه اعلام کرد و گفت:  شروع طرح تابستانه مقارن با عید سعید فطر است که همکاران ما در سراسر کشور این طرح را اجرا خواهند کرد.

رئیس پلیس راهور ناجا درباره طرح عید فطر افزود: شرایط تعطیلات متفاوت است و عید سعید فطر مقارن با سفرهای تابستانی است رعایت قوانین بیشتر مدنظر است و بیشترین تردد را در معابر کم ظرفیت هراز و کندوان شاهد خواهیم بود براین اساس همکاران ما ممکن است طرح های ویژه و محدودیت هایی را اعمال کنند.

 

 

 

منبع: واحد مرکزی خبر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۷۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان