//
کدخبر: ۳۰۶۱۳ //
سرهنگ قاسمیان خبر داد

تمهیدات ترافیکی پلیس راهور برای بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام (ره)

رییس پلیس ترافیک شهری پلیس راهور ناجا گفت: پلیس راهور تمهیدات ویژه ای برای بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در نظر گرفته است.

تمهیدات ترافیکی پلیس راهور برای بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام (ره)

به گزارش فرتاک نیوز، سرهنگ داوود قاسمیان رئیس پلیس ترافیک شهری پلیس راهور ناجا گفت: کاروان‌ها در روز یکشنبه در قالب ۳۰۰هزار نفر و با ۶هزار دستگاه اتوبوس و ۴هزار دستگاه مینی بوس به حرم امام (ره)می‌آیند.

سرهنگ داوود قاسمیان در جلسه هماهنگی ترافیکی مراسم بیست و هشتمین سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی گفت: به دلیل تقارن ماه مبارک رمضان و برای شکسته نشدن روزه، فقط استان‌های همجوار تهران، شامل استان‌های همدان، مرکزی، قم و البرز در مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران شرکت خواهند کرد و بعد از مراسم افطار نیز زائران به شهرستان‌های محل سکونت خود بازمی‌گردند.

 رئیس پلیس ترافیک شهری پلیس راهور ناجا ادامه داد: توقف از ساعت ۸ روز یک شنبه تا پایان مراسم در اتوبان علامه ممنوع است و رانندگان می‌توانند برای جلوگیری از توقف از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

وی گفت: برای جلوگیری از بی‌نظمی‌های احتمالی، از ۱۰ پارکینگ موجود، ۷ پارکینگ به خودروهای زائران اختصاص یافته و پارکینگ مترو نیز برای پارک موتور سیکلت و مینی بوس در نظر گرفته شده است.

 قاسمیان با بیان اینکه اتوبوس‌ها هم باید در حاشیه اتوبان شهید اخلاقی توقف کنند، افزود: پارکینگ شماره ۱۰ هم به صورت آماده‌باش ۱۰۰ درصدی به تهران بزرگ اختصاص دارد و امیدواریم امسال هم همچون سنوات گشته، این مراسم بدون هیچ مشکلی برگزار شود.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۶۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان