//
کدخبر: ۳۰۵۸۵۱ //

بروجرد در وضعیت سیاه کرونایی

معاون عمرانی فرمانداری بروجرد گفت: شهرستان وضعیت سیاه یا همان بحرانی پیدا کرده است.

بروجرد در وضعیت سیاه کرونایی

مسعود فلاح در گفت‌وگو با خبرنگار، اظهار کرد: شهرستان ظرف چند روز اخیر از نظر وضعیت کرونا از وضعیت قرمز عبور کرده و وضعیت سیاه یا همان بحرانی پیدا کرده است.

وی تصریح کرد: شرایط به‌گونه‌ای است که بیمارستان آیت‌الله بروجردی که مرکز پذیرش بیماران کرونایی است ظرفیت آن تکمیل شده است.

معاون فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: اگر مردم رعایت نکنند در هفته آینده و روزهای آتی یک فاجعه انسانی به وجود می‌آید.

فلاح اضافه کرد: مردم علیرغم هشدارها، پروتکل‌ها را رعایت نمی‌کنند و همچنان مراسم جشن و عروسی برگزار می‌کنند و در همین مراسم چندین نفر مبتلا می‌شوند.

وی بیان کرد: شرایط طوری است که هر روز وضعیت در شهرستان بدتر می‌شود یکی از مصوبات ستاد کرونا برای بهبود شرایط اجرای محدودیت تردد بود که مردم در خانه بمانند.

معاون فرماندار بروجرد ادامه داد: درحالی‌که اکثر اصناف و مغازه‌ها بسته شده است ولی مردم همچنان غروب به خیابان می‌آیند و دور می‌زنند.

فلاح اظهار کرد: انتظار داریم که مردم در اجرای طرح زوج و فرد همکاری لازم را داشته باشند چون هدف از اجرای طرح زوج و فرد این بوده که مردم در خانه بمانند و هدف جریمه و اذیت کردن نیست هدف این است که مردم عمق فاجعه را درک کنند.

وی تصریح کرد: امیدواریم که مردم را رعایت کنند و فقط برای کارهای ضروری از خانه خارج شوند اگر شرایط کنترل شود ممکن است ۱۰ روز یا دو هفته آینده پیک خطرناک را پشت سر بگذاریم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۵۸۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان