//
کدخبر: ۳۰۴۴۳ //

ساعت کارمترو تهران افزایش می یابد

قائم مقام مدیرعامل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه مترو با بیان اینکه ساعات کار مترو تهران در شرایط عادی تا 22:30 است، تصریح کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته مقرر شد تا یک ساعت و نیم به خدمات‌دهی این وسیله حمل و نقل عمومی در ایام برپایی بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم اضافه شود.

 ساعت کارمترو تهران افزایش می یابد
به گزارش فرتاک نیوز،

 علی عبدالله پور قائم مقام مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه مترو در خصوص افزایش ساعات خدمات دهی مترو همزمان با برگزاری نمایشگاه قرآن اظهار داشت: از امروز تا پایان زمان برگزاری نمایشگاه بین المللی قرآن کریم (26 خرداد)، ساعت مسافرگیری در خط 1 و 3 مترو تهران که در مسیر مصلای بزرگ امام خمینی (ره) قرار دارند افزایش می‌یابد.

قائم مقام مدیرعامل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه مترو با بیان اینکه ساعات کار مترو تهران در شرایط عادی تا 22:30 است، تصریح کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته مقرر شد تا یک ساعت و نیم به خدمات‌دهی این وسیله حمل و نقل عمومی در ایام برپایی بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم اضافه شود تا بازدیدکنندگان بتوانند با خاطری آسوده از این وسیله ایمن و پاک برای دسترسی به نمایشگاه استفاده کنند.

وی افزود: فاصله حرکت قطار‌ها در خط یک و 3 مترو تهران حدفاصل ساعت 22:30 تا 24:00، 20 دقیقه در نظر گرفته شده است و بازدیدکنندگان می‌توانند تا ساعت 24:00 از آخرین قطارهایی که از 2 ایستگاه شهید بهشتی و مصلی عبور می‌کنند به مقصد خود حرکت کنند.

گفتنی است؛ بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن، اخلاق و زندگی» 8 تا 26 خردادماه سال جاری (همزمان با دوم تا بیست و یکم ماه مبارک رمضان) در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) میزبان علاقه‌مندان به قرآن است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۴۴۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان