//
کدخبر: ۳۰۴۳۴۶ //

ترافیک نیمه‌سنگین در محورهای قزوین ـ کرج‌ و کرج ـ تهران / هیچ محوری مسدود نیست

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز از افزایش ۱۰۰ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان البرز در نوروز ۱۴۰۰ در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

ترافیک نیمه‌سنگین در محورهای قزوین ـ کرج‌ و کرج ـ تهران / هیچ محوری مسدود نیست
به گزارش فرتاک نیوز،

گودرز محمودی در خصوص آخرین وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی استان البرز، اظهارداشت: روز گذشته به دلیل اتمام تعطیلات با حجم زیادی از خودروها در مسیر بازگشت از شمال به کرج و تهران بودیم.

وی با بیان اینکه به دلیل حجم بالای خودرو ها روز گذشته برای ساعتی پلیس محور کرج چالوس را برای تخلیه خودروها یک طرفه کرد، افزود: در حال حاضر هیچ انسدادی در محورهای استان وجود ندارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز با عنوان اینکه در حال حاضر تردد در محور چالوس روان است، بیان کرد: شاهد ترافیک نیمه سنگین در محورهای قزوین- کرج، محدوده پل فردیس و کرج تهران در محدوده پل کلارک و گرمدره هستیم.

محمودی با بیان اینکه تردد در محورهای مواصلاتی استان در نوروز 1400 در مقایسه با سال گذشته 100 افزایش داشته است،

تصریح کرد: این آمار در مقایسه با سال 98 همچنان 30 درصد با کاهش روبرو است.

وی با اشاره به اینکه با شیوع بیماری کرونا افراد را به سفر کردن تشویق نمی‌کنیم، گفت: در حال حاضر همه محورهای مواصلاتی استان البرز باز و تردد بدون هیچ مشکلی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه رانندگان به توصیه‌های پلیس برای رعایت قوانین و مقررات توجه کنند، تصریح کرد: برای جلوگیری از هرگونه حادثه خطر آفرین رعایت نکات ایمنی و سرعت مطمئنه توصیه می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۴۳۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان