//
کدخبر: ۳۰۳۷۴۶ //
استاندار تهران خبر داد؛

تهران جزو ۳ استان برتر کشور در رعایت فاصله گذاری اجتماعی

استاندار تهران از رعایت ۷۶ درصدی رعایت فاصله گذاری اجتماعی در این استان خبر داد و گفت: تهران جزو ۳ استان برتر کشور در رعایت فاصله گذاری اجتماعی است.

تهران جزو ۳ استان برتر کشور در رعایت فاصله گذاری اجتماعی
به گزارش فرتاک نیوز،

انوشیروان محسنی بندپی صبح شنبه در آئین تقدیر از مسئولین امنیتی و انتظامی تهران طی سخنانی با اشاره به قرارگیری تهران در بین سه استان برتر کشور در رعایت فاصله گذاری اجتماعی گفت: در حال حاضر فاصله گذاری اجتماعی در تهران ۷۶ درصد رسیده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود امنیت موجود در تهران را حاصل تلاش بی وقفه عوامل انتظامی و امنیتی دانست و گفت: حجم فعالیت‌های مدیران تهران با حجم امکانات این استان هیچ تناسبی ندارد و پیچیدگی‌های استان تهران عملاً کار را دشوار کرده است، اما در همین شرایط شاهد کسب بهترین رتبه‌ها هستیم، که حاصل تلاش مدیران در تمام بخش‌ها است.

نماینده عالی دولت در استان تهران کاهش سالانه سرقت در شهر و استان تهران را مورد اشاره قرار داد و گفت: در سال ۹۹ کمترین چالش‌های امنیتی جدی را در تهران شاهد بودیم و این حاصل هماهنگی دستگاه‌های امنیتی و انتظامی است.

وی شکست تلاش‌های معاندین برای کمرنگ جلوه دادن انتخابات ۱۴۰۰ را در مدت هفت روز ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای شهر را مورد اشاره قرار داد و افزود: پنج هزار و ۹۱۴ نفر طی این مدت در استان تهران ثبت نام کردند که حدود دو هزار و ۶۰۰ داوطلب مربوط به شهر تهران هستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۳۷۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان