//
کدخبر: ۳۰۳۰۵۹ //

اُفت فشار آب در اسدآباد

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان اسدآباد گفت: با توجه به ایام پایانی سال و همزمانی سنت خانه تکانی با شیوع بیماری کرونا مصرف آب در شهرستان به شدت افزایش یافته و احتمال اُفت فشار در برخی ساعات وجود دارد.

اُفت فشار آب در اسدآباد

علی‌اکبر رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار، با تأکید بر اهتمام جدی مشترکین نسبت به مدیریت بهینه مصرف آب اظهار کرد: از مشترکین شهرستان اسدآباد درخواست داریم ضمن صرفه جویی مصرف آب و حذف مصارف غیرضروری از موکول کردن مصارف به روزهای پایانی سال خودداری کنند تا قطعی و یا اُفت فشار آب نداشته باشیم.

وی با بیان اینکه شهروندان از روش هایی برای شستشو استفاده کنند که کمترین میزان مصرف آب را به خود اختصاص دهد، تصریح کرد: برای مصرف بهینه آب در ایام خانه تکانی پایان سال مردم از شستشوی فرش در منزل به شدت خودداری کرده و این کار را به شرکت های فعال در این بخش واگذار کنند.

به گزارش فرتاک نیوز،رحمانی در ادامه با بیان اینکه آب شهر اسدآباد از ۱۲ حلقه چاه با دبی ۲۶۰ لیتر در ثانیه در حال تأمین بوده و دارای چهار باب مخزن به ظرفیت ۲۴ هزار مترمکعب است، خاطرنشان کرد: در رابطه با شهر آجین نیز آب شرب این شهر از یک قنات و یک حفر چاه در حال تأمین قرار دارد.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان اسدآباد یادآور شد: در بخش روستایی برای تأمین آب شرب ۵۸ حلقه چاه و ۶۸ باب مخزن و ایستگاه پمپاژ وجود داشته که از ۶۸ باب، هفت مخزن مربوط به ایستگاه پمپاژ است.

رحمانی در پایان بیان کرد: در حال حاضر امور آب و فاضلاب شهرستان اسدآباد دارای ۳۳ هزار و ۵۰۰ اشتراک بوده که از این تعداد ۲۱ هزار و ۵۰۰ مشترک در شهر و ۱۲ هزار مشترک در روستاست.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۳۰۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان