//
کدخبر: ۳۰۲۰۳۴ //

پیش بینی آب و هوا/ ورود سامانه بارشی جدید به کشور

مدیرکل ‌پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به تداوم بارش‌ها در کشور از ورود سامانه بارشی جدید در روز چهارشنبه (۲۰ اسفند) خبر داد.

پیش بینی آب و هوا/ ورود سامانه بارشی جدید به کشور

صادق ضیاییان در گفت و گو با خبرنگار  اظهار کرد: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های ‌پیش‌یابی طی امروز و فردا (۱۷ و ۱۸ اسفند) در سواحل دریای خزر و بخش‌هایی از شمال غرب کشور بارش رخ خواهد داد.

وی ادامه داد: سه‌شنبه (۱۹ اسفند) برای نوار شمالی بارش خفیف باران، در ارتفاعات البرز ابرناکی با احتمال بارش برف و وزش باد شدید ‌پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش فرتاک نیوز،مدیرکل ‌پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه بعدازظهر چهارشنبه (۲۰ اسفند) با ورود سامانه بارشی از غرب کشور، بارش در این منطقه آغاز می‌شود، گفت: ‌پنجشنبه (۲۱ اسفند) سامانه بارشی ضمن تقویت با حرکت شرق‌سوی خود نوار شمالی و غالب مناطق نیمه غربی کشور را در بر خواهد گرفت.

به گفته وی، امروز تا اوایل وقت فردا (۱۷ تا ۱۸ اسفند) خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان و سواحل دریای خزر به سبب وزش باشد شدید مواج پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۱۸ اسفند) کمی ابری، گاهش همراه با وزش باد و در اوایل شب افزایش ابر با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتیگراد و طی روز سه‌شنبه (۱۹ اسفند) نیمه ابری و وزش باد و در بعدازظهر افزایش ابر با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۲۰۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان