//
کدخبر: ۳۰۱۷۰۵ //

تداوم هوای مطلوب ‌پایتخت تا فردا

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، تداوم شرایط قابل قبول کیفیت هوا در ‌پایتخت تا فردا دور از انتظار نخواهد بود.

تداوم هوای مطلوب ‌پایتخت تا فردا

پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران حاکی از آن است که در صبحگاه امروز  (۱۴ اسفند ماه) کیفیت هوای بیشتر مناطق در محدوده قابل‌قبول قرار خواهد گرفت که ناشی از وزش باد مؤثر و پراکندگی آلاینده‌ها طی ساعات گذشته است.

طی روز نیز وزش باد از تجمع آلاینده‌ها جلوگیری خواهد کرد و کیفیت هوا در وضعیت مطلوب باقی خواهد ماند. با حاکمیت جو ناپایدار تا اواخر وقت نیز پیش‌بینی می‌شود در بیشتر مناطق پایتخت کیفیت هوا در محدوده قابل‌قبول قرار بگیرد.

صبح فردا (۱۵ اسفند ماه) با کاهش تردد خودروها در روز تعطیل و تداوم ناپایداری جوی انتظار می‌رود کیفیت هوا در بیشتر مناطق در وضعیت قابل‌قبول قرار بگیرد. وضعیت ناپایدار جوی همراه با احتمال بارش پراکنده در ساعات بعدازظهر شرایط مناسب برای پراکندگی آلاینده‌ها را فراهم خواهد کرد.

شایان‌ذکر است با وزش باد مؤثر و گاهی نسبتا شدید در برخی ساعات پایانی فردا (۱۵ اسفند ماه) کاهش غلظت آلاینده‌ها و برقراری وضعیت قابل‌قبول در بیشتر مناطق دور از انتظار نخواهد بود.

به گزارش فرتاک نیوز، آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون» با میانگین ۶۳ بوده و کیفیت هوای پایتخت در شرایط قابل قبول قرار داشت. آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون» با میانگین ۸۴ و کیفیت هوا در محدوده قابل قبول است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۱۷۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان