//
کدخبر: ۳۰۰۶۱۴ //

فردا بارش برف در جنوب و جنوب شرق همدان

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان گفت: فردا -چهارشنبه ۶ اسفندماه- بارش‌ برف را در نقاط جنوبی و جنوب شرق استان خواهیم داشت.

فردا بارش برف در جنوب و جنوب شرق همدان

روح‌الله زاهدی در گفت‌وگو با خبرنگار، اظهار کرد: فردا افزایش ابرناکی در آسمان استان را خواهیم داشت که منجر به بارش‌هایی در نقاط جنوبی و جنوب شرقی استان خواهد شد البته این بارش‌ها زیاد نیست و تنها از این جهت اهمیت دارد که از نوع برف خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان با بیان اینکه امروز و پنج‌شنبه وزش باد را در سطح استان خواهیم داشت، توضیح داد: انتظار داریم سرعت وزش باد به حدود ۵۰ کیلومتر بر ساعت برسد.

به گزارش فرتاک نیوز،وی ادامه داد: وزش باد در مناطق شمالی و مرتفع استان نسبت به سایر نقاط، شدت بیشتری دارد اما تا این لحظه هشداری برای آن صادر نشده است.

زاهدی در رابطه با وضعیت دمای استان، بیان کرد: در حال حاضر ثبات دما در استان را داریم و تا پایان هفته نیز انتظار تغییر محسوس در دما را نداریم.

وی خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای همدان از منفی۷ تا ۹ درجه سلسیوس بوده همچنین نهاوند با ۱۱ درجه سلسیوس به عنوان گرم‌ترین و فامنین با منفی۷ درجه سلسیوس به عنوان سردترین شهرستان‌های استان، گزارش شده‌اند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۰۶۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان