//
کدخبر: ۲۹۷۸۵۵ //

آزادی ۱۱۸ نفر از زندانیان کرمانشاه

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در آستانه دهه مبارک فجر و نیز در راستای طرح پایش زندانیان، دستور آزادی 118 نفر از محبوسین را صادر کرد.

 آزادی 118 نفر از زندانیان کرمانشاه

پرویز توسلی زاده در حاشیه بازدید از زندان مرکزی کرمانشاه، با بیان اینکه زندانی کردن افراد علاوه بر مشکلاتی که برای شخص زندانی بوجود می آورد، خانواده این افراد را نیز دچار مشکل خواهد کرد، افزود: همواره تاکید و توصیه  کرده ایم زندانی کردن افراد نباید به راحتی صورت گیرد، چرا که مشکلات ناشی از حبس همواره با آنها خواهد بود، بنابراین تا جایی که ممکن است باید از مجازات های جایگزین حبس استفاده شود.

به گزارش فرتاک نیوز،رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با تاکید بر بررسی دقیق پرونده زندانیان در راستای طرح پایش، اظهار کرد: باید بررسی پرونده همه زندانیان در دستور کار باشد و کوچکترین اجحافی به هیچ کس صورت نگیرد و تا جایی که ممکن است به زندانی و خانواده های آنها کمک شود.

توسلی زاده همچنین با توصیه به زندانیان آزاده شده، گفت: مبادا دوباره دچار غفلت شوید و راهتان به زندان بیفتد، چرا که در آن صورت یقینا رافت اسلامی شامل حال شما نخواهد شد.

وی افزود: همین امروز با امام زمان(عج) پیمان ببندید بعد از خروج از اینجا با توکل بر خدا در راه خیر و سعادت گام بردارید و هرگز تفکر گناه و خلاف را در ذهن خود نپرورید.

در این بازدید براساس بررسی های صورت گرفته و نیز حضور برخی خیرین، دستور آزادی 118 نفر از زندانیان توسط رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه صادر شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۷۸۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان