//
کدخبر: ۲۹۶۳۱۳ //

هواشناسی ایران ۹۹/۱۰/۲۶| بارش برف و باران در ۱۲ استان

سازمان هواشناسی با اعلام بارش برف و باران از امروز تا دوشنبه هفته آینده در ۱۲ استان از کاهش آلودگی هوا در کلانشهرها خبر داد.

بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی با ورود سامانه بارشی به کشور امروز در برخی مناطق استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان، کرمانشاه و شمال ایلام، لرستان، زنجان، شمال خوزستان، شمال چهارمحال و بختیاری و ارتفاعات البرز مرکزی در استان‌های البرز و تهران بارش برف و باران پیش بینی شده است.

به گزارش فرتاک نیوز،فردا در برخی استان‌های غرب کشور از جمله کرمانشاه، لرستان و ایلام بارندگی‌ها ادامه خواهد داشت و یکشنبه هفته آینده در برخی مناطق استان‌های کرمانشاه، لرستان، کردستان، همدان، ارتفاعات زاگرس مرکزی،‌ دامنه‌های البرز مرکزی و روز دوشنبه در برخی استان‌های واقع در شمال غرب و استان‌های غربی بارش برف و باران پیش بینی می‌شود.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی از امروز به تدریج در استان‌های واقع در شمال غرب از میزان آلودگی هوا کاسته شده و در استان‌های تهران و کرج کماکان آلودگی هوا با شدت کمتری ادامه دارد. از دوشنبه آینده میزان آلودگی هوا به‌طور قابل ملاحظه‌ای کاهش می‌یابد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۶۳۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان