//
کدخبر: ۲۹۵۹۰۹ //

ممنوعیت برگزاری مراسم ترحیم حتی در شرایط زرد!

رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج گفت: برگزاری مراسم حتی در شهرهای زرد تنها به‌ صورت غیرحضوری و با استفاده از فضای مجازی و رسانه‌ها مجاز است و هیچ مرجعی جز ستاد ملی مبارزه با کرونا حق دادن مجوز خارج از مصوبات این ستاد را ندارد.

ممنوعیت برگزاری مراسم ترحیم حتی در شرایط زرد!

حمیدرضا عسگری در گفت وگو با خبرنگار اظهار کرد: در روزهای اخیر شاهد سیر نزولی شیوع ویروس کرونا و کاهش تعداد جان‌باختگان این بیماری هستیم که نشان‌دهنده عزم جدی شهروندان و مسئولان در قطع زنجیره این ویروس است.

وی افزود: شهروندان همچنان باید بیش از گذشته پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌های اعمال‌شده را رعایت کنند تا بتوان به نحو مطلوبی از این بحران گذر کنیم.

به گزارش فرتاک نیوز،رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج گفت: برخی شهرها در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند اما این دلیل نمی‌شود که شهروندان پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌ها را فراموش کنند.

عسگری ادامه داد: به‌طور قطع در صورت عدم رعایت موارد مذکور، موج جدیدی از ویروس کرونا پدید می‌آید و وضعیت قرمز خواهد شد که به‌ناچار محدودیت‌های تردد مجدد اعمال می‌شود.

وی به ابلاغیه وزارت کشور و استانداری البرز در خصوص ممنوعیت برگزاری هرگونه مراسم اشاره کرد و گفت: طبق این ابلاغیه برگزاری مراسم حتی در شهرهای زرد تنها به‌ صورت غیرحضوری و با استفاده از فضای مجازی و رسانه‌ها مجاز است و هیچ مرجعی جز ستاد ملی مبارزه با کرونا حق دادن مجوز خارج از مصوبات این ستاد را ندارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۵۹۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان