//
کدخبر: ۲۹۲۳۰۷ //

اعلام محدودیت‌های ویژه شب یلدا در اصفهان

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان از محدودیت‌های ویژه در آستانه شب یلدا خبر داد و گفت: ساعت منع تردد در روزهای شنبه و یکشنبه از ساعت ۲۰ تا ۴ صبح در نظر گرفته شده و اصناف در ساعت ۱۸ باید فعالیت خود را به پایان برسانند.

اعلام محدودیت‌های ویژه شب یلدا در اصفهان

حجت‌الله غلامی شامگاه پنج‌شنبه در جمع اصحاب رسانه، با اشاره به جزییات محدودیت‌های جدید اظهار داشت: همه محدودیت‌های که قبلا داشتیم ادامه خواهد یافت، اما برای روزهای شنبه و یکشنبه محدودیت‌های ویژه‌ای در نظر گرفته شده است.

وی افزود: اعمال این محدودیت‌ها به منظور کاهش دورهمی‌های یلدایی و تردد در خیابان‌ها و فروشگاه‌ها برای قطع زنجیره انتقال کرونا ابلاغ شد.

به گزارش فرتاک نیوز،سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان با بیان اینکه ساعت منع تردد در روزهای شنبه و یکشنبه کاهش می‌یابد، گفت: در این دو روز ساعت منع تردد از ساعت 20 الی 4 صبح در نظر گرفته شده و شهروندان نباید بعد از ساعت 20 در شهر تردد کنند.

وی ادامه داد: محدودیت دیگر مربوط به اتمام زمان اصناف از ساعت 18 است و در این راستا مشاغل تمامی شهرستان‌های استان به غیر از مشاغل گروه یک، همه واحدها از ساعت 18 تعطیل خواهند شد و خدمات ارائه نخواهند کرد.

غلامی تصریح کرد: هم استانی‌ها باید به این دو مصوبه توجه کامل داشته باشند تا بتوانیم با کاهش ترددها و تجمعات، بحران اپیدمی کرونا را پشت سر بگذاریم و با این شیب نزولی به سمت تغییر رنگ نارنجی به زرد و سپس سفید باشیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۲۳۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان