//
کدخبر: ۲۸۵۵۸۳ //

تشریح جزییات محدودیت‌های کرونایی در کرمان

جانشین ستاد استانی مقابله با کرونا استان کرمان به تشریح جزییات محدودیت‌های کرونایی در کرمان پرداخت.

 تشریح جزییات محدودیت‌های کرونایی در کرمان

"محمدصادق بصیری" شامگاه ۱۱ آبان‌ماه در جمع خبرنگاران گفت: محدودیت‌های تردد در کرمان از ساعت ۱۲ روز دوشنبه ۱۲ آبان‌ماه آغاز می‌شود بنابراین خروج خودروهای شخصی با پلاک بومی و ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی ممنوع است و زمان خاتمه طرح ساعت ۲۴ روز جمعه آبان‌ماه است.

وی خطاب به شهروندان کرمانی گفت: از تردد غیر ضرور در این بازده زمانی خودداری کنند تا در پشت مبادی ورودی متوقف و دچار مشکل نشوید زیرا پلیس متخلفان را جریمه ۵۰۰ هزار تومانی خواهد شد.

به گزارش فرتاک نیوز،معاون سیاسی، امنیتی، انتظامی و اجتماعی استاندار کرمان بیان کرد: خودروهای عمومی، انتظامی، امدادی، درمانی، خدماتی، حمل کالاها و مواد اساسی مشمول اعمال ممنوعیت‌های تعیین شده نمی‌شوند.

وی درباره گروه شغلی ۲ در شهرهای کرمان و سیرجان عنوان کرد: گروه شغلی ۲ در این دو شهر می‌توانند تا ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه فعالیت ‌کنند و پس از آن حق فعالیت ندارند و گروه شغلی ۳ و ۴ همچنان تعطیل هستند.

بصیری افزود: در این زمینه به همه اتحادیه‌های صنفی اعلام شده است و امیدواریم صنوف در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اجرای مصوبات با ما همکاری کنند گفتنی است که مصوبه فعالیت گروه شغلی ۲ امروز و فردا در این دو شهرستان به صورت آزمایشی اجرا می‌شود و اگر این بازه زمانی اصناف همکاری نکنند و راس ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه تعطیل نکنند و تخلف کنند ضمن برخورد با متخلفین دوباره مصوبه تعطیلی کامل برای همه صنوف اجرا خواهیم کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۵۵۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان