//
کدخبر: ۲۸۱۴۹۶ //

مرز مهران پذیرای هیچ زائری نخواهد بود

معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه کشور عراق، آمادگی پذیرش زائران اربعین را ندارد، گفت: فرهنگ سازی مناسب در راستای ارتقاء سلامت و امنیت اجتماعی شهروندان، رسالت مشترک نیروی انتظامی و صدا و سیما و دیگر رسانه‌ها است.

مرز مهران پذیرای هیچ زائری نخواهد بود

سرهنگ "فرزاد یاسمی" در نشست تعاملی با معاون سیمای مرکز ایلام اظهار کرد: رسانه ها یکی از قدرتمندترین ابزار در جهت اطلاع رسانی بهنگام و آگاهی بخشی به عموم مردم هستند که بی تردید در بسیاری از حوزه های اجتماعی می توانند با پلیس مشارکت فعال داشته باشند.

معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام با بیان اینکه سلامت مردم برای پلیس از اهمیت ویژه ای برخوردار است، افزود: با توجه به شیوع بیماری کووید 19 در اکثر کشورهای دنیا و عدم آمادگی کشور عراق در راستای پذیرش زائران، امسال استان ایلام و پایانه مرزی شهید سلیمانی پذیرای هیچ زائری نخواهد بود.

این مقام انتظامی ادامه داد: به واسطه شیوع این ویروس منحوس و مشکلات ایجاد شده، و همچنین عدم برگزاری کنگره عظیم اربعین می طلبد صدا وسیما در جهت اطلاع رسانی بهنگام و آگاهی بخشی به عموم مردم تلاش کند.

به گزارش فرتاک نیوز،سرهنگ یاسمی با بیان اینکه مردم به شایعات فضای مجازی توجه نکنند و اخبار موثق را از طریق رسانه ملی و خبرگزاری های رسمی دریافت کنند، تصریح کرد: فرهنگ سازی مناسب در راستای ارتقاء سلامت و امنیت اجتماعی شهروندان، رسالت مشترک نیروی انتظامی و صدا وسیما است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۱۴۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان