//
کدخبر: ۲۷۷۸۷۲ //

اعلام نرخ سرویس مدارس سال تحصیلی جدید

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، نرخ سرویس مدارس در سال تحصیلی جدید را اعلام کرد.

اعلام نرخ سرویس مدارس سال تحصیلی جدید

ناصر فغفوری در گفت‌وگو با خبرنگار، اظهار کرد: در شانزدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان زنجان، نرخ مصوب سرویس مدارس برای سال تحصیلی جدید تعیین شد.

وی افزود: در این جلسه قیمت‌ها بر اساس پرداختی هر دانش‌آموز در شرایط عادی با شرط حداکثر چهار دانش‌آموز در خودروهای سواری، ۱۰ دانش‌آموز در خودروهای ون، ۱۶ دانش‌آموز در خودروهای مینی‌بوس و ۳۸ دانش‌آموز در خودروهای اتوبوس مصوب شده است.

به گزارش فرتاک نیوز،این مسئول ادامه داد: با توجه به توضیحات رئیس سازمان حمل و نقل درون شهری شهرداری زنجان در جلسه مبنی بر ثبت‌نام سیستمی، مسئولیت کنترل و نظارت بر مصوبه تعداد سرنشین (‌دانش‌آموزان) در هر خودرو بر عهده سازمان حمل و نقل شهرداری و مدیر مدرسه است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، تصریح کرد: در صورت مصوبه ستاد کرونای استان مبنی بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سرویس مدارس و کاهش تعداد دانش‌آموز از تعداد مصوب در بند (ب) در هر خودرو سازمان حمل و نقل شهرداری، شرکت، مدرسه و راننده مکلف به رعایت مصوبه بوده و اجازه اخذ هرگونه وجه اضافی از بابت کاهش تعداد دانش‌آموز در خودرو نیست.

فغفوری با بیان اینکه این مصوبه صرفا در صورت تایید ستاد مقابله با کرونای استان مبنی بر بلامانع بودن استفاده از سرویس مدارس، قابل اجرا خواهد بود، یادآور شد: در همین راستا نرخ مصوب کرایه پرداختی توسط والدین برای سرویس ایاب و ذهاب دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید برای خودرو سواری یک میلیون و ۵۶۰ هزار ریال، ون ۸۵۸ هزار ریال، مینی‌بوس ۵۸۵ هزار ریال و اتوبوس ۵۱۴ هزار ریال تعیین شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۷۸۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان