//
کدخبر: ۲۷۵۵۴۵ //

تقدیر مدیرعامل شهربان از ۵ معبربان نیکوکار

مدیرعامل شهربان و حریم‌بان در نشست کمیته انضباطی این شرکت از ۵ نیروی معبربان نیکوکار و ایثارگر (نیروهای رفع سدمعبر) که جان دو شهروند را نجات دادند تقدیر کرد.

تقدیر مدیرعامل شهربان از ۵ معبربان نیکوکار

سید امیر فتاحیان با حضور معاونین و اعضای کمیته انضباطی این شرکت، از پنج معبربان ایثارگر که جان دو شهروند را طی هفته گذشته نجات داده بودند، تقدیر به عمل آورد. 

به گزارش فرتاک نیوز، سه نفر از این معبربانان ایثارگر شهربان در شرایط خطرناک کرونایی با تنفس دهان به دهان به شهروندی که دچار حمله قلبی شده بود او را به زندگی برگرداندند و همچنین دو نفر دیگر از این معبربانان نیز با انتقال به موقع شهروند معلول مبتلا به کرونا به مراکز درمانی، وی را از خطر مرگ دور کردند. 

در متن تقدیر سید امیر فتاحیان مدیرعامل شهربان و حریم‌بان از این معبربانان نوعدوست آمده است:« در آموزه‌های دینی و الهی، محبوب‌ترین انسان‌ها در پیشگاه حضرت مهربان مهرآفرین، آنانی هستند که به خلق خدا بیشتر مهربانی می‌کنند و در مسیر کمک به مردم، خالصانه و عاشقانه قدم بر می‌دارند و چه سعادتمند و عظمت یافته است انسانی که خداوند او را دوست داشته باشد. به این وسیله، از رفتار‌های ایثارگرانه و منش انسان‌دوستانه شما در کمک به شهروندان و همنوعان قدردانی نموده و سربلندی و تندرستی شما را در تمامی مراحل زندگی به ویژه در حیطه‌ی خدمت به شهروندان به عنوان یکی از اعضای خانواده بزرگ شهربان از درگاه باریتعالی مسئلت می‌نمایم.»

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۵۵۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان