//
کدخبر: ۲۷۵۳۹۱ //

استاندار تهران زمان به بهره برداری رسیدن مترو پرند را اعلام کرد

استاندار تهران از به بهره برداری رسیدن مترو پرند تا خرداد ۱۴۰۰ خبر داد.

 استاندار تهران زمان به بهره برداری رسیدن مترو پرند را اعلام کرد

انوشیروان محسنی بندپی عصر یکشنبه در جلسه رفع موانع مترو پرند اظهار داشت: مترو پرند در سه فاز مطرح شده که یک فاز تا شهر آفتاب و فاز دوم از شهر آفتاب تا فرودگاه امام خمینی (ره) افتتاح شده و فاز سوم از فرودگاه تا پرند باقی مانده است.

به گزارش فرتاک نیوز؛ وی با اشاره به طولانی شدن زمان احداث فاز سوم افزود: بنا به دلایلی از جمله عدم تأمین بودجه و عدم تخصیص زمین پروژه طولانی شده و اکنون تمام تلاش ما در مجموعه استانداری این است تا با همراهی سایر دستگاه‌ها این پروژه را به سرانجام برسانیم تا مطالبه دیرین مردم این منطقه محقق شود.

استاندار تهران در مورد حل مشکلات مطرح شده برای تکمیل مترو پرند تصریح کرد: در مورد تخصیص اعتبار ۱۰۰ درصدی مترو در نامه به رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور این موضوع پیگیری می‌شود؛ ضمن اینکه پیشنهاد تغییر دستگاه اجرایی مسئول اجرای پروژه نیز منتفی است چراکه صرفاً سبب طولانی شدن روند احداث مترو می‌شود.

محسنی بندپی سپس گفت: در مورد تعهد شرکت شهرک‌های جدید برای تخصیص ۵۰ هکتار زمین به مترو جهت ایجاد مجتمع ایستگاهی و غیره با کمک شهردار پرند موضوع پیگیری و ۲۵ هکتار باقی مانده از این میزان تخصیص داده می‌شود.

وی عنوان کرد: موضوعات دیگر از جمله عبور خط انتقال برق در حریم ۶ کیلومتری شهری و همچنین تعارضاتی که با راه آهن وجود دارد بررسی و مرتفع می‌شود تا با همت مسئولان و پیگیری‌های استانداری تهران این پروژه تا پایان خردادماه سال آینده افتتاح شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۵۳۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان