//
کدخبر: ۲۷۰۶۲۱ //

تهران در شرایط پیچیده/بستری ۸۹۰ بیمار کرونایی در تهران طی ۲۴

رییس ستاد مقابله با کرونا در استان تهران با تاکید بر پیچیده بودن شرایط تهران برای مقابله با کرونا، گفت: با توجه به نظرات فنی و بحث‌های میدانی، درخواست اعضای ستاد مقابله با کرونا در تهران، تمدید محدودیت‌ها به مدت یک هفته دیگر است؛ چراکه محدودیت‌های یک هفته‌ای کفایت نمی‌کند و دامنه محدودیت‌ها باید در هفته‌های آتی افزایش یابد.

تهران در شرایط پیچیده/بستری ۸۹۰ بیمار کرونایی در تهران طی ۲۴
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر علیرضا زالی  با اشاره به جلسه امروز اعضای ستاد مقابله با کرونا استان تهران، گفت: تهران با شرایط خاص روبرو است و این موضوع نگرانی زائدالوصفی را در اعضای ستاد تهران در بر داشت. امروز اعضای ستاد تاکید داشتند که باید مداخلات جدی‌تر و سریع‌تر و بلادرنگ در عرصه شهری به سرعت اتفاق افتد تا شاهد بار بیماری در روزهای آتی نباشیم.

وی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۸۹۰ بیمار کرونایی را در تهران بستری کردیم. بنابراین شرایط تهران شرایط پیچیده ای است و نیازمند یک نسخه کاملا متفاوت نسبت به سایر استان‌هاست. لازم است مداخلات و مصوباتی که در شهر تهران صورت می‌گیرد، جایگاهی متفاوت داشته باشد و باید بلادرنگ عملیاتی شود تا زمان را با تاخیر از دست ندهیم.

زالی با تاکید بر لزوم انسجام و هماهنگی بخش‌های مختلف در استان تهران جهت مقابله با کرونا، درباره محدودیت‌های یک هفته‌ای اعمال شده، گفت: این محدودیت‌ها برای یک هفته اعلام شده بود. امروز با توجه به  نظرات فنی و بحث‌های میدانی درخواست اعضای ستاد تهران، تمدید این محدودیت‌ها به مدت یک هفته دیگر است؛ چراکه محدودیت‌های یک هفته‌ای کفایت نمی‌کند و دامنه محدودیت‌ها باید در هفته‌های آتی افزایش یابد. خواست اعضای ستاد تهران گسترش و تعمیق این محدودیت‌هاست؛ البته به گونه‌ای که به شرایط فعلی و کسب و کار فعلی آسیب وارد نشود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۰۶۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان