//
کدخبر: ۲۶۸۰۱۳ //

برطرف کردن مشکل انباشت زباله در جاده هراز /با فعالیت معادن غیرمجاز در آمل برخورد می‌شود

گروه استان‌ها ـ نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود معادن غیرمجاز در شهرستان گفت: با فعالیت معادن غیرمجاز در آمل برخورد می‌شود.

برطرف کردن مشکل انباشت زباله در جاده هراز /با فعالیت معادن غیرمجاز در آمل برخورد می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

رضا حاجی پور در گفت‌وگو با خبرنگار، در رابطه با برطرف کردن مشکل انباشت زباله در جاده هراز آمل، اظهار داشت: بنده به عنوان خدمتگزار مردم دیگر اجازه نمی‌دهم زباله‌ها در منطقه عمارت یا مکانی دیگر انباشته شود و قطعا با کمک دستگاه زباله‌سوز می‌توانیم علاوه بر از بین رفتن زباله‌ها از آن انرژی نیز تولید کنیم که پروژه‌ای بسیار عظیم است و کمک‌های همه جانبه مسئولان را می‌طلبد.

حاجی پور در ارتباط با حواشی ایجاد شده پس از افتتاح زیرگذر چلاو که با حضور اسلامی وزیر راه و شهرسازی و مسئولان استانی انجام شد، تصریح کرد: زمانی که من ‌دفتر وزیر راه و شهرسازی بودم مهندس نجفی ‌تماس گرفتند و گفتند وقتی به اتفاق آقای وزیر برای افتتاح چهاربانده کردن منطقه پلور و تونل وانا می‌آیند، پروژه زیرگذر چلاو را نیز افتتاح خواهند ‌کرد و آقای وزیر بار ترافیکی که همیشه در آن منطقه وجود داشت، تاکید داشتند که هر چه سریعتر این پروژه افتتاح شود.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:دوستان ما نیز با وجود زمان اندکی که داشتند این پروژه را به پایان رساندند اما نقص‌هایی هم داشت که بنده در همان روز افتتاح این پروژه نیز به دلیل تجربه‌ای که در شهرداری داشتم گفتم که اگر باران ببارد چاه جذبی در آنجا وجود ندارد که آب را جذب کند و سبب آبگرفتگی در زیرگذر می‌شود.

حاجی پور با تاکید بر ایستادگی در مقابل معادن غیرمجاز با اشاره به تعطیلی معدن سربی که در منطقه دریوک نمارستاق واقع شده بود‌، خاطرنشان کرد: ما با قدرت در مقابل هرگونه آسیب رساندن به مردم و منابع طبیعی و زیست محیطی ایستادگی خواهیم کرد و مطمئن باشید که با کمک مراجع قضایی با متخلفان برخورد شدیدی خواهد شد.

وی با اشاره به فعالیت یک معدن غیرمجاز در منطقه دریوک نمارستاق گفت: در منطقه دریوک یک معدن سربی از گذشته وجود داشت که چون آلودگی‌های بسیار بدی را برای محیط زیست داشت سال‌های قبل پرونده فعالیت آن باطل شده بود اما دوباره و مخفیانه شروع به فعالیت کرده بود که با پیگیری‌های دادگاه لاریجان و مردم منطقه خوشبختانه این معدن دوباره بسته شد و ما به طور جدی ایستادیم تا معادن غیرمجاز دیگر شروع به فعالیت نکند‌.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۸۰۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان