//
کدخبر: ۲۵۷۲۶۸ //

محدودیت‌های اصناف برداشته شده است

استاندار لرستان از مردم استان بابت همکاری و همراهی خوبی که در مورد فاصله‌گذاری اجتماعی داشته‌اند تشکر کرد.

محدودیت‌های اصناف برداشته شده است
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر سید موسی خادمی امروز در جمع خبرنگاران، از عموم مردم، کسبه، کارکنان دولت، کارگران، کشاورزان، روحانیان، بسیجیان، نیروهای جهادی و همه افرادی که در دو سه هفته اخیر در این زمینه کمک کرده‌اند تا نظم خوبی در فاصله‌گذاری اجتماعی داشته باشیم تقدیر کرد.

وی تصریح کرد: از هفته پیش رو تقریباً تمامی محدودیت‌ها برای اصناف برداشته شده و از این لحظه به بعد وارد فاز فاصله‌گذاری هوشمند شده‌ایم.

استاندار لرستان در خصوص مفهوم فاصله‌گذاری هوشمند، خاطرنشان کرد: این بدان معنا نیست که دولت محدودیت‌های قانونی بگذارد و از طریق نیروی انتظامی ورود، خروج، ساعات فعالیت، و بستن بازار اعمال محدودیت کند بلکه مردم باید خودشان این موضوع را رعایت کنند.

خادمی اضافه کرد: رعایت فاصله‌گذاری هوشمند، فرایندی است که انتظار داریم مردم لرستان آن را به‌درستی انجام دهند.

وی با تأکید بر رعایت پروتکل و بهداشتی گفت کسبه این موضوع را حتماً رعایت کنند زیرا در مقابل مشتری خود مسئولیت دارند.

استاندار لرستان با تأکید براثر بخش بودن رعایت طرح فاصله‌گذاری هوشمند به شیوع گسترده کرونا در شهرستان الشتر اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با رعایت فاصله اجتماعی و مراقبتی که مردم داشتند در حال حاضر تا حدود زیادی می‌توانیم بگوییم بیماری کرونا در شهرستان الشتر کنترل و مهار شده است و اگر مردم به همین سبک ادامه دهند ما امیدواریم که در آنجا هیچ موردی نداشته باشیم و این نمونه بارزی از همکاری است که واقعاً جای تقدیر دارد.

خادمی در خصوص شهرستان‌های خرم‌آباد و بروجرد، ادامه داد: متأسفانه علائمی مشهود است که لزوم رعایت بیشتر مراقبت‌ها را ایجاب می‌کند و در غیر این صورت ممکن است دچار مشکلاتی شویم.

وی از همه مردم لرستان و به‌ویژه مردم فهیم الشتر به خاطر رعایت طرح فاصله اجتماعی تقدیر و تشکر کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۷۲۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان