//
کدخبر: ۲۵۴۸۸۳ //

طرح فاصله‌گذاری اجتماعی به قوت خود باقی است

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر گفت: طرح فاصله گذاری اجتماعی کماکان به قوت خود باقی است و تا اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا ادامه دارد.

طرح فاصله‌گذاری اجتماعی به قوت خود باقی است
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ ابراهیم عرب زاده روز جاری در حاشیه نظارت بر اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی اظهار کرد: طرح فاصله گذاری اجتماعی در بوشهر با حضور ماموران پلیس راه، راهور، انتظامی، بسیج و نیروهای امدادی در حال اجراء است.

وی با تاکید بر اینکه قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا اولویت اول کشور در روزها و هفته های جاری است، افزود: همه ما در این خصوص مسئول و موظف به اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم.

این مقام مسئول غلبه بر کرونا و مهار و کنترل این بیماری را نیازمند مشارکت جمعی آحاد مختلف مردم دانست و گفت: تا زمانی که عموم شهروندان، مسئولان را در اجرای طرح های مقابله ای همراهی نکنند نمی توان کار خاصی از پیش برد.

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر در پایان از همکاری و همراهی اکثر مردم با پلیس در راستای اجرای طرح های فاصله گذاری اجتماعی و همچنین ممنوعیت های ایجاد شده طی روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین برای حضور در تفرجگاه ها قدردانی و ابراز امیدواری کرد تا به زودی شاهد کنترل و مهار کرونا در کشور باشیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۴۸۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان