//
کدخبر: ۲۵۲۷۴ //
آخرین گزارش سخنگوی مدیریت بحران از سیل وطوفان 6 روز گذشته:

۴ نفر همچنان مفقودند/ ۳ هزار و ۲۰۰ سیل زده امدادرسانی شدند

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور با تشریح اقدامات امدادرسانی 6 روز گذشته دربرخی استان های درگیر با سیل و طوفان گفت:‌ طی مدت یاد شده 77 شهر وروستا و مناطق عشایرنشین امدادرسانی شدند و به دنبال آن به 3 هزار و 200 تن خدمات امدادی ارائه شد.

4 نفر همچنان مفقودند/ 3 هزار و 200 سیل زده امدادرسانی شدند
به گزارش فرتاک نیوز،

بهنام سعیدی  اظهارکرد: متاسفانه با وجود اقدامات انجام شده اما هنوز 4 نفر از هموطنان در روستای سید محمد لردگان در چهارمحال بختیاری مفقود هستند.

وی اظهار کرد: در مدت یاد شده 15 استان کشوراز قبیل آذریایجان غربی، اردبیل، اصفهان، تهران، چهارمحال بختیاری، خراسان رضوی و شمالی، زنجان، فارس، قزوین، قم، کردستان، کهکیلویه و بویراحمد، لرستان ومازندران درگیر سیل و طوفان بودند.

وی با اشاره به خدمات امدادرسانی انجام شده افزود: درحال حاضر به 520 نفر از سیل زدگان در استان های درگیر اسکان اضطراری داده شد و30 نفر از حادثه دیدگان به مناطق امن منتقل شدند. بدنبال این حوادث 3 تن مصدوم شدند که آنان به مراکز درمانی منتقل شدند.

معاون پیش بینی و پیشگیری سازمان مدیریت بحران کشور همچنین از برپایی یک اردوگاه در روستای سید محمد لردگان چهارمحال بختیاری خبر داد و افزود: با این اقدام 50 چادر به منظور امدادرسانی بیشتر در این روستا نصب شده است.

سعیدی افزود: در راستای اقدامات انجام شده همچنین تخلیه آب از 186 واحد مسکونی در روستای سید محمد لردگان انجام شد و 17 دستگاه خودرو از مسیر سیلاب رهاسازی شدند.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور خاطرنشان کرد: طی شش روز گذشته با وقوع سیلاب و طوفان در مجموع 135تیم امدادرسان در قالب 560 نفر نیرو امدادی و به همراه دستگاههای اجرایی ذیربط در حوزه مدیریت بحران و مسئولین محلی عملیات امدادو نجات را انجام دادند.

سعیدی در بخش دیگری با اشاره به شرایط جوی و پیش بینی هواشناسی گفت: بارش باران تا ساعت 7 امروز در چهارمحال بختیاری، لرستان، مرکزی، شرق استان تهران و نیز ارتفاعات کندوان و هراز بودیم.

 

منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۲۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان