//
کدخبر: ۲۵۱۶۵۶ //
نحوه خدمت رسانی شرکت واحد در نوروز ۹۹ اعلام شد

ناوگان اتوبوسرانی تهران، حتی لحظه تحویل سال هم فعال است

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: اتوبوس‌های ما حتی لحظه تحویل سال هم فعال خواهند بود.

ناوگان اتوبوسرانی تهران، حتی لحظه تحویل سال هم فعال است
به گزارش فرتاک نیوز،

محمود ترفع با اعلام اینکه ۵ هزار دستگاه اتوبوس ناوگان اتوبوسرانی آماده خدمات رسانی به شهروندان هستند، افزود: اصولاً حمل ونقل عمومی تابع تقاضاست و در شرکت واحد نیز بر اساس میزان تقاضای موجود، اتوبوس به خطوط اعزام می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه عملیات ضد عفونی کردن ناوگان اتوبوسرانی تهران در ایام عید نیز به صورت دقیق و کامل انجام می‌شود اظهار کرد: کار ضدعفونی شبانه روزی اتوبوس‌های تهران به منظور حفظ بهداشت و حمل ونقل ایمن، در تعطیلات نوروز نیز انجام می‌شود.

ترفع با بیان اینکه شهر تهران، امسال پر جمعیت ترین نوروز خود را تجربه می‌کند اما در عین حال با توجه به اینکه مردم در خانه‌های خود می‌مانند با نگاهی دیگر، پیش بینی می‌شود خیابان‌های تهران کم تردد ترین نوروز این کلان شهر را تجربه کنند، تصریح کرد: برای جابه جایی مسافران به هر تعداد آمادگی داریم اما امیدوارم مسافران ناوگان اتوبوسرانی با توجه به شرایط موجود به حداقل برسد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در پایان با تاکید بر اینکه همکاران و رانندگان خدوم این شرکت ۳۶۵ روز در کنار مردم و در خدمت مسافران بودند، خاطر نشان کرد: ناوگان اتوبوسرانی تهران با وجود همه کمبودهای موجود تمام تلاش خود را به عمل آورد و تمامی توان خود را در جهت خدمت رسانی به شهروندان به کار گرفت.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۱۶۵۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان