//
کدخبر: ۲۴۵۴۳۲ //

امروز آخرین مهلت ثبت‌نام عتبات دانشگاهیان

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: بیست و دومین دوره ثبت نام برای اعزام دانشگاهیان به عتبات که از ۲۷ بهمن ماه آغاز شده، امروز شنبه سوم اسفند پایان می‌یابد و دانشگاهیان تا سوم اسفند مهلت دارند با مراجعه به سایت لبیک به نشانی https://www.labbayk.ir/ نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

امروز آخرین مهلت ثبت‌نام عتبات دانشگاهیان
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت الاسلام مرتضی مطهری پور به جزئیات اعزام دانشجویان به عتبات در سال جاری اشاره کرد و گفت: مراسم قرعه کشی اعزام دانشجویان پنجم اسفند ماه انجام می‌شود و با هماهنگی صورت گرفته اعزام کاروان‌ها از ۱۸ اسفند مصادف با ۱۳ رجب آغاز می‌شود و تا ۲۷ فروردین سال ۹۹ ادامه دارد.

وی در خصوص ظرفیت اعزام دانشجویان به عتبات نیز گفت: در این دوره با توجه به تاخیر در اعزام و فرصت اندک برنامه ریزی برای ۱۵۰ کاروان با ظرفیت ۶۰۰۰ نفر انجام شده که در این راستا ۱۱۰ کاروان هوایی و ۴۰ کاروان زمینی اعزام خواهیم داشت.

به گفته مطهری پور، هزینه سفر برای کاروان‌های زمینی دو میلیون تومان و کاروان‌های هوایی چهار میلیون تومان خواهد بود که با هماهنگی‌هایی که با بانک‌ها صورت گرفته یک و نیم میلیون وام به کاروان‌های زمینی و دو میلیون تومان به کاروان‌های هوایی اهدا می‌شود.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان تاکید کرد: سال گذشته تعداد ۶۷ هزار و ۵۰۰ متقاضی  برای عتبات دانشجویی ثبت نام کردند که حدود ۱۰ هزار نفر آنها اعزام شدند و با توجه به شرایط کنونی عراق تمهیدات امنیتی برای اعزام‌های امسال نیزاندیشیده شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۵۴۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان