//
کدخبر: ۲۳۸۰ //

بررسی هزینه نهایی پل صدر به کجا رسید؟/هیچ تناقضی درکارنیست

موضوع هزینه پل صدر اخیرا در فضای مجازی مناقشاتی را آفریده است، تناقضات رقمی که با یک بررسی ساده می توان به راحتی پاسخ روشنی برای آن یافت.

بررسی هزینه نهایی پل صدر به کجا رسید؟/هیچ تناقضی درکارنیست

به گزارش فرتاک نیوز؛ هفته گذشته مصاحبه خبرگزاری ایسنا با 2 تن از معاونان شهردار تهران در مورد هزینه تمام شده پل صدر و حواشی پیرامون این قضیه، باعث ایجاد شبهاتی در نزد برخی رسانه های گروهی شد که حتی صدای یکی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران را نیز درآورد.

موضوع از این قرار است که مازیار حسینی معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران که در زمان ساخت بزرگراه طبقاتی صدر معاون فنی و عمرانی شهرداری بود، در گفت و گوی رو در رو با خبرنگار ایسنا عنوان داشت پروژه صدر با 640 میلیارد تومان ساخته شده است که این رقم با تعدیل هزینه ها، حدوداً بیش از 1200 میلیارد تومان می شود.

از سوی دیگر مهندس علیرضا جاوید در نشست خبری هفته پیش خود با اصحاب رسانه چنین گفت که هزینه احداث بزرگراه 1300 میلیارد تومان شده است. ( رقم دقیق طبق مستندات 1297 میلیارد و 372 میلیون تومان می باشد)

مقایسه ساده این دو رقم نشان می دهد که هیچ تناقصی بین گفته این 2 مقام مسئول وجود ندارد اما متأسفانه برخی رسانه ها با درج ناقص خبر، چنین وانمود کرده اند که گویا هزینه تمام شده پروژه به طور شفاف مشخص نیست و اظهار نظر معاونان سابق و فعلی معاونت فنی و عمرانی در این مورد، اختلاف خاصی را نشان نمی دهد.

 

منبع: سما
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان